2013-09-08

激戰~~~


右腳係咪戴左護膝??
有咁靚仔民工我都去做地盆啦~~

不得了~~~


好好睇啊~~~
比起飛虎出征好睇超多~~
差啲落晝都趕唔切睇
熱血~~~好睇~~~
睇返啲劇照好似CUT左彭宇晏啲感情戲~~~
都好~~~
好好睇啊~~~
澳門取景特別親切~~~
好想再睇多次~~~
睇11點半都爆曬場~~~
果然不得了~~

中學雞時代我都明戀過個鋼條人~~~
哈哈哈哈哈哈~~~~
男仔我一定唔鐘意肥仔~~~
核突~~~~~~

肥妹都唔鐘意~~~~~~~~
我鐘意同我差唔多嘅~~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 彭于晏我男神~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 超好睇快d睇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~廣東話版~~~澳門景~~~~~好好睇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除