2014-06-23

食左月見草油冇M痛

我唔係頭痛就M痛,化妝袋一定要有M痛藥喺身
曾經忍痛都要落街買盒食
然而我又戒唔到凍野飲
所以都一直KEEP住第一兩日黎M時會痛
直程有時未痛都食定先 痛都唔想痛
因為發冷好辛苦
以前返學就可以大條道理唔返
而家返工邊得架
於是我就試下食月見草油啦,見藥房戈時買一送一先買咋
食最平嘅
點知食左一兩個月
真係M到唔痛,超神奇
我冇食止痛藥半年啦
一日KEEP住食2-3粒月見草油
我試過咬爆佢  都冇乜味
如果大家有M痛,我推薦大家試下



我食楓之寶,因為周不時特價....兼平哈哈哈哈哈
我都見過專做麥蘆卡峰蜜隻牌子都有得賣蜂膠月見草油丸,不過成千蚊一樽,好貴
如果差唔多會好肉痛架嘛

沒有留言:

張貼留言