2015-03-22

文昌誕

由考大學戈年起開始拜文昌爺爺
一直唔係話超好運但總算一切算算利利…託賴託福~~~
直至出黎做野我都有繼續拜…一直都有介紹朋友拜
我啲朋友拜完升得仲快過我@@
上年記錯日子文昌誕拜神…激死我
今年我記得啦~~~早一日去阿姨到叫佢執定份寶比我
今日去拎時佢話冇乜人記得文昌誕架,求佢就多,你咁誠心文昌實保祐你啦
係就好嚕~~~
跟住行到半路想買兩枝原子筆拜啦,入間士多問佢有冇,阿叔拎兩枝殘嘅金色轉轉筆比我,超似唔知邊到拎啲贈品,仲話要30蚊,佢都傻B!!!即走啦!!!結果係廟到用10蚊買左兩枝
去到都廟都擺曬陣,但比想象中少人喎,不過案頭都已經好多簿同原子筆,一定好多阿媽黎幫仔女拜左啦,仲有人點文昌燈,唔知貴唔貴呢??
下年要記得除左買生果要買花…!!

文昌爺爺保祐我工作順順利利,快啲考高啲考走~~~家人朋友身體健健康康生活愉快!!!

1 則留言:

  1. 我就每年都去拜文武廟。

    祝你心想事成!步步高昇!

    回覆刪除