2015-07-13

食食食

某日去左RITZ-CARLTON個唔知咩CAFE,裝修都幾靚靚
不過D 侍應聯合國  咩種族膚色都有齊
我對住個亞洲人侍應講唔該曬,佢問我WHR ARE U COME FROM


呢到D SET LUNCH好抵抵  238 兩個COURSES  268 3個COURSES
加多30蚊多道菜,唔叫好蝕底


我揀左兩個前菜~一個前菜一個湯~~~~
首先係蟶子伴火箭菜沙律
有5隻咁多啊,好抵抵好味呀
carrot cream soup ??? 冇甘荀味喎,反而有陣玉桂定豆扣味,好有聖誕氣氛嘅味道... ...  D:


FD子叫嘅羊奶芝士沙律,睇完覺得叫蟶子好抵好抵好抵



長期在同我地一齊玩啊佢


主菜黎啦
肉眼扒,唔食牛,FRD子話巧巧味,佢地叫MEDIUM,切開唔覺得係MEDIUM,得返少少紅色


我的唔知咩魚燉飯,魚是好食的,飯個汁好似中菜味,都係蟶子個前菜好味


冇揀甜品,這是FRD子的燉蛋,佢話鐘意食葡撻就好食喎




黎食夜晚SET DINNER吧,可以揀4 COURSES 4XX,好抵好抵好味~




FRD子生日叫蛋糕,見仍入餅時都好地地,拎到出黎就變成咁啦~~~跌得幾有藝術感
熟不拘禮我地都係就咁切左個蛋糕許願
同返CACAO講,佢送左3張COUPON比我地
都幾好服務,蛋糕一如既往幾好食GE


沒有留言:

張貼留言