2016-02-13

新年好~~~~~~~~~~~

新年期間我要STAND BY 收CALL就出去做野,心理上冇放過假,新年前夕又做到半夜~~~~~~~好似自聖誕節後就冇放過長假咁~~~~~~~~不過唔緊要~~~大假等緊我~~~~~~~~新年一早同同事放風我可以幫佢頂,因為我唔想拜年呀!!!

呢個前菜WONDERFUL~~~~~~~三文魚,蟹肉,西瓜墊底,好AMAZING~~~~~呢間野都係前菜最好食,D泡泡諗起TASTING ROOM嘅惡夢!!

每次都係點生果做甜品,唔是好LIKE 朱古力


聽同事話好好食,FD子又話係餅界LV,我就買一盒,食完就覺得還好啦,哈哈哈

去舊老闆到拜年,唔好兩手FING FING

我地的小傳統,新年要去FOOD COURT食美味炸子雞~~~

呢隻蝦餅真係蝦餅界LV,好好味,以前冇坑紋時仲好味~~~以前澳門冇零食物語時,次次去完香港返澳門就會O係瑪頭狂買返去食,但呢包野永遠得零食物語有,我都忘記左佢好耐,新年諗緊買咩賀禮時就見到佢,我決定買黎賀下自己.......!!

年初一要食齋,你知道啾澳門大時大節係唔會有野食,年初一齋舖督然有開,但老版娘好燥,食齋都咁燥嘅?味道就。。。。年初一算啦



沒有留言:

張貼留言