2016-03-23

3月雜碎

話說情人節收到玫瑰花,要風乾紀念下佢,上年就咁倒吊得唔夠乾,過多陣佢就發左霉,啦,吸取經驗後,自製風乾室~~~材料就係:一個大嘅ZIP袋,一個可以用黎倒吊花嘅架(我用嘅係我化妝掃架),同抽濕大笨象,就咁插入去倒乾就得架啦,吊左一個月1拎出黎,乾曬啦喎~~~~啲色都KEEP到~~~近睇好似廁紙質地~~~好乾脆,跟住去DAISO買個玻璃樽,慎重起見仲倒左一堆食物抽濕劑入去~~完成~

同一種粉紅玫瑰,就咁喺室內倒乾,變成一朵明日黃花~~~~ OH NO~

買左膠拖鞋,以後去旅行乾濕分唔分離都再不成問題鳥~~~~男朋友子相當感恩,呢對成為我今次旅程最大恩物之一~~~嗚嗚

一條友去左台灣幾日,唉,又係買到一袋二袋…

好好用嘅4個USB插頭插蘇,仲可以轉插頭Tim,係本旅程最大恩人之一


在台灣試左洗頭,同電髮,,,

本身星期五晚諗住返澳門啦,點知去到機場佢話澳門大雩要取消班機改星期六夜晚,唉,拿拿林搵間野訓,去到時都成夜晚3點幾,訓到check out,有咁o岩同我一齊返黎ge朋友子預感都係返唔到,早上拿拿林book定星期六晚間酒店,之後check out去電個髮又拖曬d行李去機場,點知去到先話取消,去之前又話唔知,真係安排得差…又話改星期日下午機了~~~結果又出返台北,到酒店都九點幾鳥~~~星期日,緋於下午6點幾上機鳥~~~


原本好perfect geon time拎淘寶~準時還wifi蛋嘅美夢都被毀滅~~~全部都要比多啲錢呀~~~不過上天咁安排一定有原因掛我估


呢個係我出發前買嘅花,7日後返黎仲係好靚,神奇呀

返黎再買多啲插,不過今次d花冇咁靚,仲去daiso買左個花剪,剪得好爽~~



沒有留言:

張貼留言