2016-07-02

破產之路

你以為我找完五位數字卡數唔會買野嗎?
少年你太天真鳥 你永遠唔知我冇影上黎嘅仲有幾多

iherb全單九折,我好想喊,上次牙膏九折完冇幾耐?你同我全場九折?你在玩我嗎?

鬧還鬧 轉個頭都係照買

人老塊面向下DUM,照計抗氧化野要小劑量多次食下,今次入手抗氧化之王者,碧蘿芷,好差貴,成3百幾蚊樽

純粹好奇而買的蘆薈噴霧

補貨

GIOVANNI 個護髮素也不是令人好驚豔,見人話呢個好用又試下啦,反正髮尾油都會用

眼底精華,好好奇,買來試試先

聽朋友子話寶藝幾好用,咁O岩見台灣代購有得賣就買黎試下,呢盒未用

呢盒就用左啦,敷落都幾舒服,同真係會浮啲污漕野出黎

買左呢個DOUBLEWERA LIGHT le1zb2DOUBLE WEAR真係好好用,但瑕天用有啲厚,但爛面嘅我用LIGHT又太薄,將佢兩溝用

本來係去買定妝噴霧,點知佢叫我唔好買,要買就買碎粉,咁佢個碎粉真係好細,我就買左,都幾好用…嗚嗚嗚!!!而家啲碎粉唔知用到幾時先會完。。。。

登登登登 !!! 這是洗掃噴霧,好好用,洗一次掃咁大工程我點可能晚晚做,我又冇10SET8SET掃,同事叫我買呢個,真係好好用!!!噴O係廚房紙到係咁掃就即刻乾淨曬,正~



沒有留言:

張貼留言