2016-08-14

激發大腸蠕動救星 分享予有緣同路人


便秘呢樣野,自出娘胎已經降臨係我身上
一個月去到十次八次已經好好要向住廁所拍手掌流眼淚
細個偏食,加上長時間食外賣長大,自已知自己事
但人大左,怕嘅唔係死,係怕癌上腸,要整個袋架
呢一兩年終於正視問題,加上娘親下廚加帶飯,進食大量菜
係就係健康好多,但條腸依然都係唔識陏,五六日去一次好似都係平常事
加上種種症狀  真係覺得大腸癌同我一線之差
但我不能好似我媽咁日日飲潤腸茶呢D治標唔標本嘅方法
同我忍受唔到個肚咁漲住咁大,點著我啲緊身衫???
我要搵一套飲食入手    終於 終於 我搵到啦 我終於一個月可以去到廿X次啦
太感動 太開心 起碼可以猛車邊叫返正常 我一定要將呢個福音同各位有緣人講:

每日第一飲

首先準備呢個粉,係我係盛傳 - 健康即磨養生館買返黎嘅潤腸排毒粉,入面係燕麥,蕎麥,山藥,黑芝麻,糙米,葛根,核桃,黃豆,黑豆磨成粉,其實我好憎黑芝麻,不過為了健康,我飲!!!

跟住就係燕麥糠,呢個唔可以冇,水溶性纖維相當重要!!!

每日返到公司食早餐時即刻將排毒粉同燕麥糠加水黎飲,味道還可以啦,就係一陣芝麻味,有得揀梗係唔想飲,不過飲佢真係好掂!!!


每日生果嘅選擇:



每日進食3個奇異果
奇異果有水溶性纖維同好多籽,都係大腸蠕動嘅助推物
食火龍果都得,不過我鐘意食奇異果多啲
通常佢係我返工嘅點心。。。
不過我覺得佢冇上面個飲咁重要
因我未飲呢個飲前食六個奇異果都未必有廁所去

飲食入手:

呢啲組合通常係我嘅晚餐
肉/海鮮+菜+湯
食乜好好,一定會有好多菜,菜係我身體唔係最重要,我試過食好多菜都唔會有廁所去
不過食多啲身體會好點嘅,我本身好憎食菜,但無計,健康緊要啲

而中午每日都係食:菜+蝦+紅米飯+/蛋

真係好多謝我娘幫我煮,我自己先唔會煮,不過就每個都一抽二袋,好鬼重

不過我呢排成日要返學,冇辦法成日都食到好多菜~~~嗚嗚嗚!!!

假日之選:

由於個排毒粉係好大桶,所以就放左係公司,咁放假係唔會專登返公司飲,所以放假會選擇洋車前子殼取代個粉黎飲



點飲呢,拎一TEA SPOON出黎溝野飲快速飲落肚,好過冇,冇味嘅,呢樽野o係iherb買,好似唔使100蚊





我諗如果腸冇問題嘅人好似我咁食法一定肚ALL都似,此法係分享同我一樣便秘非常嚴重嘅人享用,希望你地好似我咁早日解脫!!!!!!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言