2017-01-25

又買買買買買左乜呀?

前兩日戰勝心魔冇被八折引誘落單FEELUNIQUE,
但我真係好想買STILA 個PRIMER 😪


八折,有理由不買嗎???????
O係巴黎人買左四樣:
ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR 粉底
TOM FORD 唇膏
ORIGINS 菇菌水
CLINIQUE 蠟筆型唇膏
=MOP1,000
有理由不埋單嗎???
好想繼續買買買買買


CASA BLANCA 睇完伴諜同盟 見到個名好著迷  但見朋友子試上嘴冇色 幾經掙札照買,係有色的,高貴嘴唇色↓


又話有藥味,都冇,仲幾清新,好唔開心

百幾蚊色又幾好睇真係好抵買


以下係IHERB特輯:


IHERB真係帶我來回地獄又折返人間,一向買開運費都係幾十,好少過百蚊(請緊係DHL真係抵到爛),點知佢改浮動運費後香港班C9係咁呱呱嘈,但我就從中得益砌左次免運費,開心滿心歡喜之際,佢又改返香港60蚊美金免運費,我啲運費又貴左好多…嗚嗚嗚!!! 但圍埋都係IHERB抵

用緊佢個維他命C精華,試埋個保濕精華,不幸地按極唔出....妖!要打開黎拎,傻的嗎>>

阿婆味HAIR OIL 一倒傾瀉    好似都係椰子油好一點

未試,聽講話好用

RT高階少少系列嘅化妝掃,差不多半價180MOP咋,立1購入,比想像中細,剛好可以係眼下定妝,都係未得閒用

粗糙口感,健康之選

IHERB幾十蚊貨仔,丫又唔錯喎↓,效果如下
我渣住個係BABYLISS BIG HAIR,幾年前買,屌啦星冇用架!!!!!!!!!!!!!!!
定係我頭髮太長?用幾多次都係冇用,戈時仲要代購買九百幾蚊,我呸!!!!!!!妖!!!

黎到就散曬嘅沙棘保濕精華,都幾好用

交替和月見草食食的XX苣油

聽朋友子話貼牙貼超酸,見到有呢個好似易用啲買黎試試

以前用過,用1到天荒地老都未用完

平平平平平,作為一年365日沖完涼都會搽CREAM嘅我,最緊要大枝

試下好唔好用 維他命C精華,未開黎用

維他命A精華,可否代替VERSO FACE SERUM呢??咁我多返幾百蚊洗下

鋅!!!!

B6


 親身落街買篇:

為左得到50蚊現金卷而湊數買嘅,一吱十級驚喜,啲泡好似CRAM咁密,見唔見個頭仲有泡,戈時已經洗完面大半個鐘鳥,幾十蚊,怎麼可以這樣好的????

AD+旗下個平價牌子,成SET 180蚊,有香味,點解會有香味,禾好傷心,枝落妝好似同AD+差唔多質地,乳液CREAM D 成份同AD+又係好似,但就係有香味,落妝今日剛剛跌左落廁所,報銷鳥,TONER就冇AD+咁保濕,用完我都係用返AD+,禾愛AD+~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言