2017-04-02

咩都係timing 之希望在明天

有MOOD就打多篇
唔係講咩拍拖timing,乜都講夠啦

好多年前喺屈臣史買過呢隻formula 10.0.6嘅shine free cream,覺得驚為天人咁好用,又唔會乾又唔怕出油,戈時八十幾蚊去邊搵???
點知用完後想再買佢已經一直冇再返貨…
到之後出黎做野 有張信用卡 終於可以上網買野
尋尋覓覓 緋於搵到vitacost有得賣,心諗今次不可以再失去你一買就買左4枝
滿心歡喜開箱,點解chok枝cream會有水聲,結果一開蓋佢就傾瀉出黎
結果好嬲咁掉曬4枝同永遠唔再買vita cost

之後相安無事繼續生活

就喺尋日我o係ASOS巡new in時,發現佢竟然上左架,仲成個系列好齊貨,
可惜今時今日呢個cream已經唔再啱我用...
唏噓 嗟嘆~



再上一次,巡ASOS時,發現一年特價CK牛仔嬲$380,同你講$380蚊平時O係CK買個BRA都唔夠錢啦,唔爭氣嘅我因為埋單時覺得成張單好貴而剔走左佢,點知想想下覺得真係好抵喎想再買時已經OUT OF STOCK。


就係我今次再掃貨時,順便睇下SAVED ITEM到有咩遺珠未買,竟發現佢又返貨,仲有我個碼,今次真係不可再失去你,我來了!!!!!!!!!!!!!!! MAMA WON'T LEAVE YOU AGAIN!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言