2017-06-25

買買買買左乜之 Cultbeauty Goody bag Summer 2017 + E-locker

食髓知味Goodbag後已熟讀佢推出日期,估算出時我應該仲o係日本,所以一早已經將啲野放入cart靜靜等待,frd子一講話出,點幾都唔訓即彈起身比錢,又要換電話卡又要等過數pw msg,幾驚買唔到呀,當然最後都係買到開開心心訓覺~

我frd子遲我兩日買卻早兩天收到了~~~心癢癢me呀,原來今次跌左落e locker~
買野加goody bag嘅收獲~合照一張

首先就會收到MSG,比起返屋企先收到張紙仔叫你第日去拎,快人一步包裹達到~


跟住可以去APP/網頁去登入CHECK返個QRCODE 或者密碼~


去到掃QR CODE(要較到最光掃囉)或者入密碼,再簽名就會應聲打開~拎完關返道門就走得

勝利之手

咁買左乜呢???

MORPHE SET裝掃,好平好平好平,20鎊!!!!!!!!!!!!摸過上手都OK 嘅

有日打開TANGLE TEEZER,入面有隻小甲由,忍痛丟左佢,係我超鐘意嘅LULU GUINESS特別版黎架,妖,仆街甲由2咁就順便買左wt brush試下,都好用嘅,一梳梳到尾囉,究竟呢種係咩技術,以前可以一直冇,不過我都係洗完頭吹頭前先梳頭

本來想買埋另一隻ALPHA-H嘅面霜,不過冇貨,試住呢隻先,之前用佢隻洗面都覺得幾有好感,一陣消毒味,好正。

跟住買左呢個BEAUTY BLENDER SET 裝,3粒大中小連番梘子

無限回購回購回購,保養面豬子

睇戈啲INSTAGRAM 唔出樣D BEAUTY IGER???,有個人成日話回購呢個好好用又點又點,我都買枝試下啦,尋日開黎用,佢都幾唔科學包裝,用得呢啲TUBE裝應該質地會厚啲,佢一開就迅間流出黎,妖,質地比一般洗頭水薄架。

買完,送GOODYBAG!!!!!!!!!!!!!!

今次送左呢啲,個人覺得冇以前啲咁吸引~尤其有韓國牌子D野,我都未細研究有咩,不過最期待用SUNDAY RILEY個CREAM~~~~~同15蚊coupon😁

咁長點用,唔知點算

全份最有用,買咩好呢~~~~買100鎊都叫有85折~~~~~

送嘅化妝袋原來都有DETAIL位

好的式

上面係GOODYBAG今次送,下面係我買,好得意…旅行放入化妝袋好有成功感,雖然我覺得BYTERRY 碎粉唔係好啱我用


下次我仲要征戰SELFRIDGESz同dokodemo,等me~~~~

沒有留言:

張貼留言