2017-07-30

7月雜碎

7月又過去啦
好似都冇做過啲咩
淨係覺得好熱好熱好熱周周不時落雨
不過就ON CALL啦,想唔知自己做過咩都唔得啦
呵呵

陪男友子睇醫生 睇耳仔

耳仔發毛  睇左好多錢醫生 不過都係去到睇專科先知咩事

跟住去左監獄個手工品長銷會,每年都有架,係賣啲在囚人整嘅工藝品,靚過好多人整架,仲有曲奇添,朱古力曲奇好好味架,以前去參觀我食曬人地成碟,不過今次好遲去,買唔到朱古力曲奇...!!!!!

屋企已經有一幅,如果唔係我都會買,$980

食左我幾多日早餐.......!!!!

跟住去睇話劇,有強大編劇下,好睇好多,對上一次睇話劇,悶死我,好有陰影

未夠鐘,等等等

食冰,好味道,好想再食,但食完成身發冷

天氣酷熱,窄腳褲皇者都要放棄窄腳褲投靠闊褲同裙子

O係DAISO見到,一個大眼一個細眼,早排在日本買左個綠色細眼晴,UN下UN下跳草裙舞

某日齊齊去DUP骨,啲人偷懶,未足鐘就走,按完痛過未按,係咁挑啲筋

好好天等如好曬

雜菌玉子豆腐,好正

呢排唔食奇異果,食火龍果

某日去摸酒杯底,有人好唔飲得喔

正,生洋蔥食完成口洋蔥味,熱熱的好好味

有人生日呀!!!!

啲CREAM就溶咁,唔係好O岩我飲

生日快樂啦,搵個好人

好抵,但買完正係食左一次

掛住放工唔記得cal機,好彩有同事幫手咋,無以答謝~

返工路上

蓮霧樹又結果,果果落地了~不過好細粒同好淺色,唔知有冇人會執黎食…

芫西粥 好想飲芫西湯啊!

化學粥

特價,日日飲,飲左好多日,哈哈哈哈!!!

沒有留言:

張貼留言