2017-07-13

買買買買左乜之孝子IHERB + 處女下海Selfridges!!!

係呀我又買野啦
我有原因架
我媽見我食Chia seed問我係邊買叫我買比佢同阿婆 
孝子如我一定立即check out一車iherb

咪上次話AD+個眼霜唔夠潤   咁冇可能充由佢乾住對眼子
咁我又想買NARS個眼霜 咁又CHECKOUT買埋一年運費買囉
嘻嘻嘻 聰明子買野一定一齊買咁就可以一次過去DHL拎啦

準時放工就可以趕趕地咁拎到 但好衰唔衰要開會又好心急
就決定中午BREAK去拎,烈日當空熱到死
好後悔

識拎一定拎埋袋去拎 其實最好即場拆最易拎 但中午冇呢D時間 拿林拎返屋企閃返公司

下面係IHERB 上面係SF 好失望SF咁細盒

首先拆IHERB  

瞄到有處水漬  加強警戒心

登登登登

買黎做孝子

4PAC但係冇獨立包裝    感到振驚 未食呀唔知好唔好食

普通公仔麵包裝 咁佢十幾蚊包貴好多喎 柱我為SHIPPING SAVER買佢地
注意:澳門而家可以40美金包郵順豐啦!!!!!我可以隨便買薯片野食意粉清潔劑成屋IHERB啦!!!唔使再買埋D冇用野,不過如果DHL唔太貴我都會用DHL,因為近好多呀!!!


淥菜湯粒好多盒

口感林,只是還好

回購 YUM YUMMMMMMM 冇糖ADDED芒果乾萬歲

個GROUP呢排興NEEM,又話好臭,聞落唔臭喎

嘩佢超難開,浸熱水先開到,敷面涼涼地,但有粒粒,啲粒粒有D粗,磨到臉兒,要好輕手洗走。

花灑清潔劑,佢話JIT下就得咩都唔使使做唔使抹,所以我買!!!原來係佢漏左少少咁多~


影漏左花花圈住個ECO BAG,用黎買水買生果時用!!!!!!右邊係無加糖嘅波蘿乾,我覺得還好咋,但同事好鐘意食


跟住到處女SF~~~~~~~~~~~~
見到咁細盒,我好想鬧自己,點解買咁少????

WOW

TA DA~~~~~~~~~


我明明買時記得係TUBE裝架,點解黎到變左位裝嘅,我鐘意吱出黎呀!!!!正方形盒真係超唔人體工學!!!!


真係靚色不等人 今次買左橙的WEST COAST,但遮唔曬我啲唇色,唔通我要去紋唇???

回購嘅眼BASE 幾好用 用COLORPOP積線王眼影都變得冇咁積線(眼頭仲係有少少積線),我真係唔會再買COLOR POP眼影,又唔多上色又積線,幾平也是假,況且我有其他更好用啦,呵呵呵

夏天需要呢個鎮壓T ZONE   

上次買左GA SILK 浮粉浮到我呀!!!!!雖然上妝幾靚,等我冬天再試下吧,故試呢個LONGWEAR ,聽講同EL DOUBLE WEAR有得FILGHT,EL DOUBLEWEAR絕對係我出街頭3位拎出黎見人,希望呢枝GA會力爭上游





沒有留言:

張貼留言