2018-05-13

去去去去去左邊-伊豆惠庵

相當回味舊年去東京伊豆住嘅酒店
因為前一晚住左河口湖好貴好貴嘅酒店
之後都住返正常價
所以伊豆揀酒店時,揀左間平的~~~~
叫惠庵  我地都冇點research 
因為自駕,地點方唔方便就對我地唔係太重要了~

哈哈哈哈哈 好體貼 櫃台有老花眼鏡借你 成間都係日本中老年人打理 唔識日文嘅我地大家指手劃腳溝通

房間寫左名



都幾闊落舒適~

張床幾c服

惠庵喺坐小山上面 都見到富士山 

一早起身都見到富士山 心曠神怡

包早餐,都可以前一晚訂晚餐,不過我地冇試晚餐,早餐幾好食呀,眼見全部都係上曬年紀嘅住客,我諗我地唯兩個唔係日本人,阿婆好好人

向下望可以檢查車子


第日係唔同款嘅早餐,都係行每步半吋嘅阿公阿婆

今日另一種魚,鹹鹹地幾好食,不過好多骨好難夾

丫唔記得講,仲有溫泉浸,有公共同私人留位戈種,兩種我地都試過,其實差唔多,地方乾淨舒服,因為我地去公共時都係冇人,所以感覺一模一樣,好正呀!出面仲有按摩椅,我地又坐左好耐,美中不足係冇凍牛奶賣~~~~~~



住完兩晚我地走啦,阿公阿婆同我地byebye,呢間好好呀,如果去伊豆應該會返去住,一切都好舒服,附近間餐廳蹶燒金目雕頭好好好好好食~~~

唔使一千蚊一晚,抵住,不過唔自駕應該幾唔方便~

bye~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言