2018-09-02

我的頭髮3寶



話說都KEEP住電髮十幾年,以前細個唔係好識打理,啲頭髮成日打結,試過頸後啲頭髮打結打到成餅野咁,解左成個鐘,仲會起開叉折斷,呢幾年我終於好好學識打理把大長卷髮,打結折斷情況大大改善!!!!!

初中時,點解呀媽會比我去電髮

 愈電愈興奮 愈電愈孿

大學時,正

之後出黎做野 收歛左就一直電髮尾算呢張係前幾個月去泰國時,頭髮真係一生最長,差唔到過腰啦,真係超麻煩,吹到要吹成個鐘,真係有幾次吹吹下恰著左,啲頭髮又會由加拿大下穿過,好鬼麻煩,雖然鐘意長頭髮,但真係太麻煩!!

我是如何護髮的

FINO ~~~我當護髮素用,自從用左佢其他護髮素我都冇再用,實在令頸頭髮令令,我淨係搽耳仔下面啲頭髮架咋,通常一個月就用曬一樽,好用就是值,我起身係唔使梳頭GEL頭,個髮型都係OK的

椰子油-以前我成日買唔同髮尾油用,用咁多LOREAL戈隻髮尾油最好用,但係髮尾油始終添加左好多成份,所以我轉左用椰子油,一樽差不多用成年呀!!!不過天寒地凍嘅冬天,椰子油會變得硬綁綁,戈時我會用野刮佢出黎再用手心整溶佢先搽髮尾,椰子油我係洗完頭抹乾後梳好頭吹頭前搽,不過份量要控制好,唔係個油就會變油頭,好慘的,我覺得椰子油比任何髮尾油都好用,好出名個版子個摩洛哥堅果油我都用過,我覺得效果同性價比都不及椰子油,用左椰子油搽頸髮年幾,啲髮尾比以前健康左超多,冇再好多髮尾開差乾旱同起白點再斷開咁,通常椰子油都係喺IHERB買,初榨冷壓戈啲~牌子冇咩所謂

柳屋HAIR TONIC-最後一個問題唔係髮質本身,而係頭皮,我髮線呢幾年係真係後左啲,同埋個頭有時好痕,尤其髮際線位置,自從我每晚吹頭前噴佢係髮際線,我髮際線就冇再痕啦,兼且左左咁耐,髮際線生緊執陰出黎,好神奇,我諗我已經用左十幾枝,由於佢唔係好USER FRIENDLY,所以我通常倒落噴樽到噴落頭髮到,方便好多~有次發現萬寧有得賣時好感動,唔使再無了期等待BARBIE開團,同埋呢枝野係玻璃樽,超重囉,根本唔會去日本囤貨。


情況如下:
洗頭→FINO做護髮素→渣乾頭髮→髮際線噴柳屋+髮尾搽椰子油→吹頭


BYE~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言