2018-09-16

買買買買買左乜之 Cultbeuaty Goodybag + Sephora Subscription bag + Sephora Facorites GIVE ME SOME NUDE LIP

今次Cultbeauty 好快送到呀 兩個禮拜左右就到啦~~~打風前收到!!

善用e locker

yummy

返屋企即拆 一份自己買一份goodybag~~~

今次買左呢啲~少少地

Briogeo - Curl Charisma Rice Amino + Avocado Hydrating Shampoo 試下先,不過佢本意應該係黑人啲鬈頭髮.......

Pai Skincare - Chamomile & Rosehip Calming Day Cream 今次買呢個Cream試下,不過要emil問左佢夜晚用唔用得先,見佢寫住daycream,不過都冇咁快用住,我仲努力用緊tatcha個water cream,而家用用下都覺得water cream幾好用,不過佢係mug裝要用小匙忽出黎用,我覺得好麻煩又有菌,所以唔會再買啦~tatcha點解要靚唔要衛生~

都幾大枝,玻璃樽,吱裝,等如衛生方便

Kate Somerville - +Retinol 我諗我投資喺眼部產品係最多,見呢個牌子個retinol比retinol.com 好評,不過戈個產品冇喺Cultbeauty上架,我就買呢個眼retinol試下,不過計落比我用開嘅Verso貴一半,因為差唔多價錢,Verso有30ml,Kate Somerville得15ml 咋

打問係咁

Charlotte Tilbury - Hollywood Flawless Filter 3. Light / Medium - 3. Light / Medium 換Goodybag總係有個跑數過程,那時侯就有藉口買平時唔買嘅野

我買嘅係Light Medium 白過我就唔啱用架啦,佢都幾多用途,可以做Base ,又可以溝粉底,不過我淨係用得一次,化完妝戈下幾glowy幾靚,不過戈日咁啱要出去做野戴曬口罩面罩,出曬汗,就睇唔到佢正常下係咩表現,不過我會繼續用~~~亮亮的漂亮呀~~~~~~~~~~

goody BAG YUMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

倒出黎係呢堆

SKYN ICELAND - Hydro Cool Firming Eye Gels 本來都唔想用,但見到Cool,涼浸浸,我鐘意,有機會試下啦

 Sol de Janeiro - Brazilian 4 Play Moisturizing Shower Cream-Gel,睇返都價錢10個英鎊,旅行用啦!!

Verso - Super Eye Serum My All Time Favorite ,屋企仲有兩枝存底,呢枝好呀,咁我去旅行唔使帶正裝,冇佢我做唔到人呀  

Alpha H - Liquid Gold Resurfacing Cleansing Cream 冇乜感覺,但會用

Nudestix - Lip and Cheek Pencil Love,嘩,睇勻成枝都唔知咩牌子,失敗設計!!!未用ar

 Nars Blush Orgasm - 呢個含金量高

細細盒,夠實用

Kate Somerville -  Goat Milk Moisturizing Cream,本身想甿黎試,好彩佢送,呵呵,不過而家我已經想試drunk elephant多啲了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bastide - Savon Corps Body Wash 咦,呢個Cultbeauty冇得賣架喎,同Sol de JANEIRO重複送左Body Wash wo,照去旅行時用

Odacite - Black Mint Cleanser 有啲興奮,見到有mint唔知係咪都係涼浸浸


 Cover FX- Shimmer Veil
色號係Soleil ,我麻麻地呢類型產品

 OUAI - leave in Conditioner 唔錯,可以旅行用
 Dr FPJ Skincare LTD FIX Holiday,包裝極陽春,貼紙都貼歪,搵勻成盒都唔知咩黎

點知佢正裝原來咁貴!!!!!!呢個牌子啲人懂唔懂得marketing!!!!!!!!!!!!!見到個sample都唔想用


實用之選!!!!!!!!!!!!!!!

 LXMI - Pure Nilotica Melt Nourishing Balm-to-Oil - 聽落好似好滋潤,有機會試下先
 BUXOM - PlumpLine Lip Liner Dollty Danger 
 一邊係筆
一邊係掃

UMA -  Absolute Anti Aging Face Oil  眼油幾好用,唔知Face Oil 點

 Zoeva - Offline Eyeshadow Palette

我淨係鐘意四色影影,我對大大盒眼影冇興趣,所以送比人

Omorovicza - Queen of Hungary Mist 之前送啲都未用完,但個噴頭真心好細緻,唔係壓縮瓶黎講真係做得好好



跟住到Sephora ~~~~~~~~代購送左好多Sample 比我~~~~~~~開心~~~~~送左好多比人

哈哈哈!!!

抵呀 $160!!!!!!!!!!!!!!!

打開係咁

URBAN DECAY - VICE SPECIAL EFFECTS FEVER 人妖色

NARS -  ORGASM LIPSTICK 

 有啲閃粉,偏粉紅,唔算好顯色,可能我唇色深

HOURGLASS - GIRL Lip Stylo  FUTURIST  所以我盒野160真係好抵,呢枝同nars已經抵返曬

上嘴幾自然喎,唔係啡嘴,質地好好

TARTE - TARTRIST QUICK DRY LIP PAINT 唔想用

BUXOM -  Full-On™ Plumping Lip Polish Gloss SUGAR  又係人妖色

SMASHBOX - ?? 呢枝咩黎,對應唔到,但隻色好似幾好~~~~

SUBSCRIPTION BAG~~~~~~~~~

 打開係呢啲
 BIOSSANCE - Squalane + Probiotic Gel Moisturizer  聽落都ok,有機會開黎用下~

玻璃mug,不陽春

TARTE - Color Splash Lipstick - Rainforest of the Sea™ Collection SALT LYFE

 手快快,唔想影過lu,未試唔知感質點~

 KORRES - Wild Rose Vitamin C Active Brightening Oil  仲手震緊,好緊張嗎

油,有機會用吧

  BRIOGEO - Rosarco™ Blow Dry Perfection Heat Protectant Crème  熱門

不過我有枝正裝!!隻味超臭

ALGENIST - GENIUS Liquid Collagen  老女人如我需要collagen

 TARTE - Amazonian Clay 12-Hour Blush - PAAARTY

冇鏡,未用,唔知上面點~




bye~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 則留言: