2018-11-02

買買買買買左乜之 Selfridges , 江原道KOH GEN DOH , CHECKCHECKCIN & CULTBEAUTY

買呀買呀買啦買呀
都唔知再想講咩,就係不斷買

又一箱

MAC PREP+PRIME,用曬後開左TOO FACED個 HANGOVER SETTING SPRAY黎用,發覺唔夠保濕兼索到啲椰子味我會打哈痴,睇黎要夏天再拎返黎用,即刻再買返MAC  

 FIRST AID BEAUTY ULTRA REPAIE HUDRATING SERUM,呢個保濕精華幾好用,冇味,唔貴二百幾,唔會同用緊嘅護膚品化妝品打交,又係我愛的PUMP裝,唯一唔好就係唔知佢幾時用完,所以恐慌性囤一枝,不過已經開左黎用,因為真係會突然地用完!!!要再買常備一枝在家!!!!!!
之前我買HERB D 極天然牙膏,發覺啲牙好快超鞋又黃左好多咁,都係用返其他牙膏了,今次試AESOP,都幾好用
CHARLOTTE TILBURY SUPERSTAR LIPS - WALK OF SHAME 雙眼發光啦出左滋潤版,不過係極快甩~我潮聖咋

瘦長型

我買嘅係WALK OF SHAME

跟住O係香港買左啲野~~~有曬目標啦~~~
KOH GEN DOH
KOG GEN DOH UV CARE MILK 防曬乳液,係同粉底啦嘅套裝黎,見抵就買SET

跟住買左大枝裝PUMP裝卸妝水,呢個卸妝好用呀,因為我用卸妝水落眼妝,最憎係那眼,呢隻完全唔怕,好推介~

之前喺日本買左AQUA FOUNDATION 舊版,幾好用,都成日用,見佢出左新版當然又買,新版都好用呀~但你話好明顯同舊版有分別我又唔覺喎,我用213色號,已經係最深色號,但襯返膚色唔會兩截色,如果係本身TAN SKIN真係要移步

跟住買左溫泉5合1嘅MOISTURE GEL,冇味,吱裝,幾好用,不過再乾啲對食緊A酸嘅我應該唔再夠用了,後記,由於我增加左A酸量,我已經買左第枝FACE MOISTURIZER 黎用,呢枝等冇咁乾再出動啦 

送左防曬GEL,同STEAM CREAM

跟住再去潮拜CHECKCHECKCIN米水
啲野飲幾好飲~~~~~
再買左呢兩盒
120蚊有15包,可以沖好大壺水黎飲,不過我冇飲過,賣左比我同事飲

我留左呢個自己飲,不過飲得一次~~~喜愛清淡嘅人ok架,因為冇味架真係,又冇糖

7仔賣15蚊一盒呀!!!所以促使我去香港買,佢又唔送澳門!!!

話說上次GOODY BAG送左15蚊GIFT CARD要用,就求其買啲野


買左呢兩樣~

CHARLOTTE TILBURY LUXURY PALETTE OF POPS 

滿佈閃粉嘅盒子~

睇落都幾SATISFIED ,不過尋日唔小心跌左落地,啡色粒野碎左,即刻用匙壓實,見小紅書啲人用呢個盤化到好恐佈,成眼圈都係閃粉

DRUNK ELEPHANT LIPPE BALM

單價唔平,都成十幾鎊,唔知點解要設計到咁粗,好奇怪,但係幾好用嘅

跟住某日好無聊食完飯出去八佰伴,其實都有目的心思思買GUCCI底妝,今次買GUCCI PRIMING SERUM BASE ,奇實真係好用,不過真係好貴,要5百幾蚊,VIP DAY超級心思思買底妝SET,好意外SALES送左個香水BLOOM SAMPLE比我,不過我唔LIKE BLOOM味,比左同事

事源係醫生加左A酸份量,加上近日乾到傻,所以立即搜羅新面霜,又醒起ATORREGE AD+了,FACE CREAM 3R 係超級油潤,唔係好乾真係望下算,但我而家就好啱用啦,細細枝都係$320,水貨到買當然平啲,但買一枝運費計埋都差唔多,仲要等喎,所以都係去左屈臣氏買

永遠嘅SK-II 神仙水~MY LOVE ~~~~~~~又用曬一枝要補貨了,同時人生最失敗是在回力買SK-II都冇SAMPLE送,仲超奇怪,十個專櫃五六個係冇SALES駐守,係保安見到我企喺到叫我坐喺到等陣叫SALE出黎,好奇怪囉

沒有留言:

張貼留言