2019-11-16

10月雜碎

嘩嘩嘩
十月11月簡直係忙到一個點!!!!
又做野又OT又出街又搬屋
加上上班日要趕住11點前訓覺
結果係忙到甩6 ~~~~
連續7日做野真係唔是講笑
得人京京
直到剛剛去完旅行返黎~~~~~~~
老媽同未來99上黎執好曬間屋,成間屋煥然一新
好感動~~~~


已經唔記得做乜會去食發達 但係發達好似退步左~~~~~~

去將珍藏海報鑲畫框時見到 好搞笑~~~

呢個就係我嘅暫住左幾個月嘅獨居生活~~~正式劃上句號~搬下搬下呢個暫住地方都塞左好多野~~~我都係搬返返去幾個禮拜先有時間上返去做清潔租比下一手~~~

椰頭椰腦啲椰子野好好食~~~~中間呢球椰子雪葩好正~~~~~不過啲芋圓更左啲啲

合照

記得呢日係搬貨日~~有好多野寄存左喺朋友子屋企~~~今日CALL車搬返上屋企~~~

原來係唔會夠放~~~~~~~~

\
展開主婦生活前必先利其器~~~~買左個朋友子推薦嘅炆燒鍋~~~~~~好重~是因為鋼水好嗎~~~

小雞雞你鐘意梳化顏色嗎???

呢盒野買左幾年終於開箱,男友子未話娶我時,我已經買左,一直冇開箱…

又返工

搬運LOOK,戈期放工返去換對波鞋就開始搬運工作,好苦!!!!

收到好得意嘅手信,食野送青島BEER~~~以為可樂

去左中山飲朋友子結婚酒,嘩,個蛋撻好好好好好好好好食lor~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

喺返公司嘅路上搵到好抵食嘅早餐,立即日日食

叫阿媽上黎食外賣,好客氣買左提子

買完梳化,及現現貨大減價~~~~~~~~~~~~~~~~~~

自拍下

大毒瘤master doris生日~~~~~~~~生日快樂!!!!!!!!

6週年,今年男友子生大痱g,陪佢食左粥,好想食石獅lor!!!!

靚太生日,love you~~~~~~~~~~~~~

朋友子好靚呀~~~~~~~~~~~中山一圍菜成30人份量~~~~~~~~好得人驚~~~~~~~~




bye~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
下次打下我喺日本買左咩~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言