2020-02-08

廢up




男朋友子唔比請鐘點 咁日常清潔當然落入我地兩個本來唔使做家務嘅人手中
不過男朋友子媽咪都好鐘意上黎吸塵拖地幫男朋友子熨恤衫 
有時仲送湯連餸餵食梗係無任歡迎
唔好彩有左真係成個B掟佢比佢養大
請返正題 咪又係都要做家務
佢專責倒垃圾洗衫晾衫
我通常喺到洗廁所
真係唔好裝修用白色洗手間 日日見到一地毛都好困擾
有日我終於發現係男朋友子嘅腳毛 OMG
核突到呢
沖完涼努力刮水清排水口頭髮 而家沖涼唔ENJOY
變到佢老母咁日日提佢沖完涼要刮水   仲要肯定係陽奉陰違冇刮
而家肺炎仲要提住洗手先除口罩剝衫掛露台再洗多次手
出街摸完手柄再攬人條腰摸頭髮真刻人憎   當然鬧到傻
不過唔好以為我道德高地好有條理
我都係好鬼呢啡亂糟糟
成日叫我掛返啲初入衣櫃放返啲鞋入鞋櫃
飲完啲野掉入垃圾桶 blablabla

新年前戈個星期有感肺炎殺到 拿拿林上網掃口罩酒精紙巾消毒泡泡 買都買左幾千蚊
買到男朋友子叫我唔好再買
同佢講一日唔收到貨都唔好放鬆 睇新聞又話偷貨又話禁運
結果呢而家咁嚴峻佢唔敢再話我
當然到我話返佢
而家買咩都唔敢出聲叫我唔好再買呀
又真係好好彩收到口罩貨 加上澳門政府有配給
收貨之後都冇再排口罩啦 分左啲比屋企人
仲寄左幾盒比香港朋友 起碼佢唔使再周圍撲口罩
香港真係好慘 感覺冇口罩社區爆發風險高好多
唉等待捱過呢疫 大家待機重新開始

bye~

沒有留言:

張貼留言