2020-07-04

5月雜碎

5月過去
冇咩記得 總係好沉悶咁~
完全沉迷係KILLING EVE 氛圍中
下年上唔上得切S4呢??

咬左一啖未熟又煮過 知道啲野幾時熟好犀利呀

食菜身體健康

生日快樂啊 和園製果的忌廉蛋糕好食又唔貴~芒果超大粒冇HEA你

泡菜餅好好食

HELLO KITTY無處不在,連LIVERPOOL FC都可以合作

終於換左書枱有位食野好感動

拆左原本將書枱,一日拆一日執返啲牆同地板~


呢日搞BRIDAL SHOWER,租左羅斯福,2700一晚好似,望馬場,但好熱完全唔想出露台,係夜晚出左去吹陣水


叫左外賣喺房食


入黎先知原來係LOFT 格局,嘩嘩聲,不過睇就靚,但係超級暗,硬件就好麻麻,係CHEAP野,不過佢個風筒係我用過酒店風筒最大力,哈哈哈哈哈





後樓梯呢本書到而家都冇人拎


為食貓極上小卷好食


MAQI呢件迷你撻真係好迷你,$25,但係好好好好食囉,可惜要訂,唔係想食就食到


固定菜式就係豬扒


好油


男朋友子的牛扒





幾好食


男朋友子整豬扒都幾好食
心血來潮食M記,叫脆辣雞腿包走菜走醬,你睇塊雞腿,食完個餐都唔飽


去左戀愛電影館睇《金都》~我覺得唔好睇,STEPHY如果憑呢套拎到最佳女主角我會好失望!!!!!


夏天流流梗係食西瓜,偉記甘美瓜好食,


某個WEEKEND我地就係砌櫃,砌黑色啲櫃足足砌左幾個鐘,超後悔冇比安裝費,時間成本超高!!!!!!!


原本係咁架張書枱,理想與現實就係咁,我個位窄到成日要側身坐,拆之而後快!!!!!而家闊落超多


喺八佰伴買嘅吞拿魚扒,難食到癲!

簡直就係OBSESSED WITH 《KILLING EVE》!!!! 太好睇




當初係為左SANDRA OH而睇,睇睇下嘩 JODIE COMER 真係超級帶起套戲,JODIE 真係超有型 !!!!! SUPER HOT!!! 完全CARRY 曬啲超誇張嘅衫!!!唉太好睇,集尾聽到首歌就想哭!!!!!




BYE~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言