2014-12-31

2014-12-31



嘻嘻
今年舒服年,真係CC服服咁過左嚕
都叫有出去玩下~~~開心~~
繼續向夢想上嘅夢想進發啦
第2年做野,做嘅野就上曬手啦
嘻嘻 一樣野真係難點永遠不在其本身 仲有好多外在因素嘅干擾嘅
麻煩同事總有一兩個 都係咁啦 做好自己啲野冇人會話到你的
做唔到野 人前唔話 人後都難免一兩句啦

今年都叫唔憂吃喝嘅 係唔夠我買衫買鞋買袋架JE~~~~
我話過做430我要即刻買CELINE買TISSOT,嗚嗚嗚

其他野都順順利利,多謝個天,繼續好好拜神
希望下年我真係唔好再咁懶啦

今年做得不好嘅野下年要改進,希望啦,感覺考呢份工已用曬我啲運氣
雖然公司都分圈子架啦 不過總算有班可以交流的同事仔
不過好多交得心嘅同事仔都逐個走逐個升走左嚕
真係又傷心又恭喜 職場難免散聚 美好回憶永遠在心中

多謝個天~





沒有留言:

張貼留言