2015-01-20

雜碎

我部門冇左一半同事啦!!!!!唉,你話可以點做?
只能講句無能為力~~~~~

好好味啊,戚起條根去時香買,食到個人就黎爆,要拎返公司分比同事食

同同事夾去東欄訂左超多生果~~買左兩盒韓國士多啤梨、5個王林蘋果、5個新奇士橙、6餅藍梅加一磅智利車厘子先380~~~~抵到爛~~~~分左一半比男朋友子吃~~~佢話巧貴貴,下面戈粒係長白買買GE藍梅乾

王林蘋果我媽超鐘意食

去左睇阿GEM,山頂位平飛都好過上次價王菀之個位囉~~~上次幾乎要斜視睇王菀之,今次都幾好呀~~~阿GEM真係描音機,唔喘唔走音個肺幾好,不過我都係鐘意佢唱自己歌多啲,同我都係鐘意聽王菀之同二汶戈啲多啲~~~~同阿GEM隻腳都幾粗架囉~~~~~呵呵呵

冰糖胡蘆~~~東北經常有人叫賣,但我唔敢食…覺得痴住好多塵咁…結果返到黎澳門買~~~~MGM要38一串囉,老北京賣18....巧味道

呢到天冇開眼喎

八百伴真係最好味嘅FOODCOURT,每次都食芥爛炒蝦乾,真係好好味,好想食,好襯啲白飯好正好好味好想再食

去了滄洲,喝了熱檸茶

沒有留言:

張貼留言