2015-02-19

2015 情人節

14號超級忙
朝早上堂上到中午,之後食飯去
跟住就飛車去熊貓館睇熊貓
計我話應該整個心心墳墓比我地紀念下
熊貓真係超得意
之後飛去整熊貓lim土,都幾好玩,5點關門4點就執野走
石排灣原來有好多動物,我嘅回憶已經停留係小學旅行,戈時有超大個滑梯可以係管入面爬黎爬去架,超小型飛機就仲係到,戈時我仲問同學可以裝幾多人,我同學話可以坐四十幾個人,我真係信架
不過周圍都起曬樓,景觀一啲都唔開揚,起時咁多工程,唔怪得心心咁就去左啦~~~咁嘅環境~


你睇超得意囉成程食竹

我地嘅作品~~~

之後去左爛鬼樓食羊腩煲,頭幾個黎都冇曬烤x頭片,等左成年囉!!!!仲有煲腩都幾un,追叫一個例牌啲肉先鬆返少少,同埋我覺得大興街間好食啲~


條友話唔知送乜,決定每年都送札花比我,都好啊,呵呵~~~
情人節可以去路環都算大發慈悲嚕呵呵

沒有留言:

張貼留言