2015-02-19

2015 新年快樂!!!

祝大家新年快樂事事順利升職加薪情投意合遠離小人求財有財求利有利身體健康日日開心~~~

今年買左生果拜年,可惜年30拎,年初2先拜,希望聽日都未爛
生果舖超好 我覺得送一箱4磅4車厘子太多
於是請生果舖幫我分開3份 咁我自己都有得食一份
出面生果檔九成比幾個膠袋叫你自己分啦
呢到真好又分得得得體體
再買左福岡士多啤利 69蚊一包 好抵買
仲平過戈時訂果欄一蚊喎
之前媽咪買過高地烏街間法國餅台e乜鬼間啲曲奇
佢塊餅個樣係好純樸一塊曲奇 仲可以講樣衰但又幾好味架喎 我想買黎送禮時已經賣曬~~~
oh no~~~咁惟有去新馬路買奇華蛋捲算~~~
戈日行埋莎莎 冇人超開心

超好笑睇左好多次 

激昂嘅舞步,喜氣洋洋


17號 臨收爐前食豬


都唔知咩同事黎 豬都識剪 識豬勁好食囉o岩o岩燒起個皮卜卜脆



我條仔送嘅花上年情人節啲花太濕吊到發左毛,今年吊室內開抽濕 

好感動尋日松田屋有開 唔使食m記大快活作結~


沒有留言:

張貼留言