2015-03-08

heehee hurhur 的3月

又再出動獵奇
今次係吉百利朱古力蛋 我見真係有個蛋盒先買…成40蚊!!



打開個盒是咁的

咬開隻蛋是咁的,甜到痴線囉,食左兩啖掉鬼左,淨返3隻唔知點算,屌!!!

新年去老闆到拜年嘅賀禮

好得意啊


未來Office發現qq四腳蛇

一返屋企小心翼翼包保鮮紙

再珍而重之放上櫃頂


公司嘅「金豬拼盤」


我係八百伴叫半隻炸子雞仲會飽少少




封路花車入廣場~~~我地前面睇曬呀~~後面就係咁咇咇咇咇咇



strawberry sort cake~~~

前兩日驚蟄,放工即刻飛去打小人,打走曬今年啲小人~~~第一次好得意,阿姨用肥豬肉係咁打,合家平安沒有小人~~~阿姨鄉音好重唔知佢講乜,我後面排隊個阿姨問我係咪18歲,巧開心~~~呢個3月好攰囉!!!!係咁上堂培訓!!快啲heeheehurhur讀曬佢!!


沒有留言:

張貼留言