2016-06-12

雙眼皮之春~~~


2012年大學畢業那年我開始化妝

我係非常內雙,對眼要畫1CM眼線先會見到我畫左眼線,當然我都唔會畫1CM...

咁就不斷嘗試不同雙眼皮貼,單面雙面膠紙膠條膠水,你講得出嘅我都試過

可惜條件所限,以上都唔會令到我的眼晴貼完變得美麗動人

直至 網狀雙眼皮的出現!!!!


首先睇下我對眼

中學暴肥時期雙眼,經常被恥笑冇眼


高中未化妝影證件相時,打開就是單眼皮咁樣

攝於2016年化眼妝前,有戴COLOR CON

貼左網收雙眼皮嘅眼晴

每日貼雙眼皮,你估真係咁簡單,人地剪少少已可撐起,我係要完整一塊咁由眼線貼到褶位先得,仲要都係一個唔係好明亮GE雙眼皮,仲要成日叉返出黎,每日朝早第一件事就係打起精神用小剪刀剪走曬個網D開叉先~~~唔係貼完D開叉會令到眼好痕~剪完就要貼膠水貼,唉,少不免到中午下午補下佢~~~返去落妝每日都係有排落,貼得耐其實對眼都幾攰,唔貼嘅話化妝黎又好怪對眼咁耐樣。

你都唔知我唔化妝時用鏡望下自己都不咁驚嘆:嘩 點解可以咁醜樣

日思夜想了N年後,我就單拖去左台灣做雙眼皮手術啦,我都想有香香嘅波子眼,但當時我已轉左工…,唔方便大改做~~~咁都係同醫生講,我要自然,唔要人望到我第一眼就諗我係咪整左容~~~咁就落訂3月去整啦~

醫生手勢都唔錯,係打麻醉時有一兩針都痛架,其他就拉拉扯扯冇痛嘅感覺

整完嘅第一日~~~好肚餓整完即刻去餐廳食野,食完返酒店一睇對眼滲血,唔知有冇嚇親人呢,麻醉過左有啲痛感,努力冷敷~~~為此仲BK左啲貴啲嘅酒店,唔係我實住一間房但SHARE 廁所浴室戈啲~~~

第二至六日都係台灣過~~~行動都冇咩點受阻,係戴眼鏡麻煩啲同落雨怕啲雨水滴到眼囉,我消腫消得好快…又冇瘀咁滯,體質幾好~~~~

不過唔洗得頭好煩,係台灣時去左salon洗頭,好舒服~~~~仲幫我吹埋頭,滯留戈兩日我都有返去電髮~~~




問題來了~~~~醫生覆診時話一邊已消九成五,一邊七成~~~你睇下第9日時仲係好明顯,嚇死我~~~就黎要返工鳥咁樣唔得架~~~~好驚唔平衡呀兩邊~~~


5月時影嘅~~~~


其實而家消腫後~~~好多人都話好自然~~咁梗係自然啦~~~一點都唔高嘛~~~可惜自己唔夠條件整高啲~~~而家同以前貼左雙眼皮都差不多~~~化妝落妝1用少好多時間呀!!!真係好值得做~有個同事問我係咪轉左雙眼皮貼,咁我就同佢講我做左雙眼皮,佢話:唔怪得好似唔同左咁啦~~~以為你轉左眼妝~~~







2 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實影相都係同以前貼左雙眼皮冇咩分別,都係會食曬個雙眼皮,不過自我感覺良好,覺得冇咁醜樣

      刪除