2016-06-19

又買野


我呢排思考人生時,已經覺得自己生存再冇意義
係咁做野做OT,全部左手來戶口右手去卡數
一個冇專長目標嘅人加一份安穩工作
原來就係落得如此結果
我需要一些目標~~~~呀~~~啊~~
每次找完卡數都陷入拮据人生
真心過緊廢人生活


呢隻INNER ORGANIC嘅MASK幾好用喎,成4X蚊一塊,唔好用又係要哭出來
買要經代購,良心代購都係加20蚊咋,好感動

\
也是inner organic,原來乳香係好似花露水味,一種過時嘅味道,但搽落係輕飄飄,我唔知好唔好用,因為我皮膚好差der~~

iherb,又係iherb,見9折即刻買牙膏,唔知點解買買下買左咁多野,椰子油,我買黎做乜呢???

之前有隻腳甲撞裂左,Gel左佢勤力搽,慎防可怕嘅灰甲來襲~~~

人生無意義,睇 iherb用家分享啲人話呢隻好用,我又走去買,點知真係好用,好想哭

買咩呢,咁大盒又佈滿曬一粒粒發泡膠子

係一盒咁細嘅base formula 蘆薈gel,因為打完laser好乾,要厚敷鎮靜~~~~~不過睇完成份都係上返iherb買蘆薈gel算,好似成份仲好啲,又係jit裝方便好多~

iherb ge主角,牙膏…

唔知點解我會買埋梳打粉,我知我買黎係用落洗碗,但點解去iherb買,超級市埸賣普通一包都係10蚊,我買左包高級梳打粉廿幾蚊,除左on9....就是on9....不過我要推廣用梳打粉洗野真係超乾淨,之前飲葉綠素,成隻杯會變成綠色用洗潔精洗都洗唔甩,但用梳打粉係洗得甩架~~~咁梳打粉食得點都好過洗潔精啦


沒有留言:

張貼留言