2016-06-19

廢人的一天

首先,廢人起身化完兩個鐘妝就可以出街食個美味園林,實在係太好味,不過當日著全白色衫要小心翼翼咁食有啲唔盡興,可惜我男朋友子唔鐘意食,佢呢世都唔會知呢碗野有幾好味,有次買外賣園林阿姐同我講BYEBYE,我覺得好訝異好感動,阿姐終於覺得我是人類

襯男朋友子去波會,我加緊時間去隔離嘅汴京買杯綠茶雪糕,我見老陳話抹茶味濃唔甜同冰粒粗,滿心歡喜睇下今次會唔會又中老陳報嘅伏,點知今次一如老陳所言:抹茶味濃唔甜同冰粒粗,係粗得好交關囉,你有冇食過啲雪糕溶左再雪返戈種雪糕,佢就係戈種質地,係口到溶左係漿住,嘩超級唔O岩我食,我自己覺得好難食,冰粒粗都會有好食嘅雪糕架,九記雪糕一樣冰粒粗,但人地好好味架囉…好彩我隔離戈個冇味覺,即刻比佢食埋佢,又再一次跌入陷阱
戈晚去左灣仔SHERATON食BUFFET,嘩,第一次食BUFFET食兩碗淥麵,因為真係冇野食~原來內地人都好快食完就會走,九點後得返我地一台,O岩曬我地自己自HIGH慶祝生日又冇人理你,灣仔SHERATON大堂靚過澳門好多啊~冇諗過庭園可以咁大個收入室內,好正~~~~







沒有留言:

張貼留言