2017-01-31

健康牙齒由錢起

自從年頭做完對眼後,樣貌第一大問題已經移施到牙齒身上
因為有隻大牙已經蛀到得返牙腳(痛死)
同埋十幾年前補過嘅門牙朋友們已經變色
笑起黎好樣衰    搞到我近年都好少露齒笑 又冇得買唇膏 
終於係上年7月鼓起勇氣睇牙 牙醫真係好好手勢都好 係太多客次次都要等好耐
首先比你睇下我啲牙

2014年

2016年6月,一撻撻陰公豬,你想話冇咩野嗎???



























比個近鏡你睇 !!!!!!

臨去睇牙醫前嘅close up ~永別吧,戈隻門牙因為杜過牙根變埋色,而家睇先咁覺~~~原來一直都咁核突~~而四隻可憐的牙都修修補補過,耐左就一撻撻咁,樣衰到呢,門牙係用牙線都入唔到去,好得人驚呀睇返!!!



第一日去睇牙醫好京京,因為好多年都冇睇過,照照片先
原來我一直生牙瘡因為套左牙隻牙牙根杜唔撤底,結果係咁發炎~等我以為自己一直咁熱氣,而佢隔離得返牙腳嘅牙兄弟,醫生好好手勢咁幫我救返兩隻牙等佢地唔使植牙,兩隻一齊杜返曬牙根同套牙套就ok啦~~好彩!!中間仲補過對面啲牙縫蛀牙

醫生有建議我上排八隻牙做牙貼,但由於有四隻牙都係建康牙齒,同一隻都要6000蚊,貴貴加上唔想磨左原本健康的形齒,所以就冇做上排牙貼鳥,而醫生話我四隻門牙補得太多,如果戈買隻做牙貼會好易甩返出黎,所以都係建議我四隻牙做返牙套,等d色整齊啲。

好第一件事打麻醉磨細四隻牙,醫生搞左超耐,
\
就係變成呢啲賓治牙,超敏感,超酸

當然醫生唔會咁樣比你出街見人,在等待新牙齒中就會痴住個臨時假牙先,臨時牙齒其實都真真地,如果我唔姨起曬上排牙比人睇應該都看不出來~不過lam落鞋鞋地


第一次,嘩d牙顏色好黃又牙合唔到,仲太厚整到我啃牙咁,由於係門牙關係,醫生會用臨時牙膠痴住比我返去feel下先,我就好失望咁返屋企,心諗唔係呀嘛!!


當然唔收貨啦,本來冇哨牙變哨牙,笑容超奇怪,跟住再整一次,個牙合都係要改改,仲有請醫生叫廠商整返白啲,因為牙套定左色就改唔返,我想整返白d牙呀!終於到第三次,終於整好鳥~~~~終於暫時唔使上去呆等,有幾次真係等到訓著左,好得人驚,但醫生手勢真係好好!!!

終於笑得出啦!!!


仲整齊埋添!!!呵呵呵!!!!!!




3 則留言:

  1. 前後對比好大分別阿!!睇牙呢啲真係唔慳得 $_$

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係齒康牙科中心嘅陳醫生,佢手勢好好好溫柔架,唯一缺點應該係太多客,去到都要等好耐

      刪除