2017-03-03

買買買買左乜?

今次雲集IHERB、LOOKFANTASTIC、ASOS同代購~~ ~~~~~~~~~~~

IHERB一覽

只係當日特價好平所以買

傷心網購之ELF

一打開就大叫67,咁黑...MEDIUM,已立即再將淺色同極淺色入落CART,手背效果幾好,係好深色,打鼻影都不如!!!!

 我蠢我認,ELF悲劇,採上面會好似採完茶咁,點解!!!WHY ME!!!!

上面係MEDIUM 遮暇,下面係粉底BEIGE,我傷心



朝早唔想用泡嘅洗面,就買呢個黎試,冇咩野,應該落到淡妝添呀但 我從來唔化淡妝

供養緊verso facial oil嘅我,燃起對油嘅興趣,但verso油咁春貴7.5ml*4=150鎊貴貴貴,朝早用維他命c又唔用得verso油,所以要買多隻油朝早用,尋日連埋ad+ 保濕液一齊按上面都幾好,我仲好想試sunday riley sleeping oil同sk2個精華油呀,可惜skii冇 sample試啦! 

冇加糖嘅芒果乾,好乾身,好正,不過食幾塊就覺得飽

iherb送多左比我,不過我好憎用eos,都唔潤,諗緊點處置


我買埋朝早戈枝布防曬甘菊呀,同事一見就話枝野係zinc dioxide???搽到佢嘴唇反白有病咁,我去廁所望下自己又好似真係白白地,典算????呸!!!兩枝都係我好憎戈d 呍呢拿味咁ge野

激平之選the ordinary,幾十蚊枝,不過太多野未開黎用未枝好唔好用,但睇網評好似都唔錯,包裝幾有質感唔似咁平的貨色,下去唔去ASOS買去官網買!!仲齊貨添!!

由於已經冇再食a酸,要嚴防暗瘡來襲,首先就係pixi glow tonic,冇咩feel喎,可能美顏水藥味重d我鐘意多d啦,不過百幾蚊咁大枝都幾抵用

alpha h 真係好奇怪,1枝又係33鎊、有時1枝liquid gold抬枝洗面係34鎊,有時3枝liquid gold又係3x鎊,都唔知佢想點,仲會有人買純一枝裝嗎???? 採上面吉吉地架,都唔算太多人會o岩用,但係跟佢用法就咁搽完唔上cream都唔怕乾,好神奇,但會吉吉地咁

不過lookfantastic運到漏左d囉,滴滴金架嘛!!!!妖!!

perricone md 嘅no lipstic lipstick,好自然好好用~~~~又有質感,like!!!

8折o岩數呀,平過iherb幾十蚊,買買買﹛上面都幾SOFT

做存貨only

\
再買左個過期beautybox,百一定百3蚊??






BEAUTY BOX其實都幾抵買,我最想試就係呢個ILLAMASQUA 嘅PRIMER啦!!!係保濕嘅另一款,QQ der~~~~~~~又唔使原價3百幾蚊買黎試唔知o岩唔o岩口嘅野又可以試下其他野,印以我都ok!


澳門EMS福音
強烈推介澳門人申請易郵箱,咁返OFFICE HOUR嘅人收EMS就唔使再星期六上午去,因為ELOCKER比郵局時間辦公時間長,部份更係24小時!!!上次啲人仲排緊隊我已經輕鬆拎完兩件,揀直響受緊VIP感覺,不過得EMS同掛號信好似??? 所以用黎收LOOKFANTASTIC,但我已好憎LOOK FANTASTIC!!!!



簽名要慢D,佢FEEL唔到好快

美國代購戰利品,可惜隻香味我麻麻地,我好鐘意上次聞到隻企鵝香水個味呀!!!

沒有留言:

張貼留言