2017-05-03

4月雜碎

話咁快4月又過左啦
好似都沉醉喺買野同玩樂之中
上半個月為考試打拼,考完試就放生咁周圍玩啦
其他都唔係好記得做過咩黎
返工都有做野嘅!!


同毒瘤去左小小旅行放電~~~今次住返間正常酒店,隻狗仲喺到

好好飲呀,諗住返黎時再買,但返黎時己經關門,點解澳門冇嘅…!!!!

酒店望出去~心曠神怡

床板冇上次咁硬,上次直程冇訓咁滯,好凍呀

佢地話好食,我冇食

嘻嘻嘻

又上呢個小平台,今次天氣冇咁好,又極大風~

幾時見到佢都係訓左

曬魷魚

蝦乾,買左好多~~~

搣蝦中~~~~搣得超快

花花

上山時見到野生小狗,眼睛係藍色

再搭船到無人小島,就埋岸時見到有隻狗從沙灘開始跑黎碼頭,超可愛~

朋友用隔住膠袋摸佢,佢超乖
乖狗

好靚嘅風景
好曬


每次黎都只會食一間餐廳,佢地隻貓

呢個男人全程都背向我咁嘅坐姿,前面係佢條女,我一度懷疑係咪我身上有咩味發出黎
中間碟焗骨我地兩日食左六碟…冰鎮赤米真係好好食

團體照

此行係慶祝埋生日,喺澳門帶個蛋糕黎

返歸lu~

買左梅酒,VSOP浸戈個超好味已經飲曬,打算要訂!

生日快樂~~~~好誇張嘅刺身盤,好好味…

今次飲呢個,好飲

喺外島厄都未比蚊咬,返黎澳門行兩個圈就比蚊咬,起水泡,仲好大撻印…


飲茶,呢個脆皮奶一定係澳門第一

還好吧

跟住去睇麥當勞懷舊樂園~~~~好得意~

仲等到真人影~~~~~~~~~~~可愛


仲有啲歷年玩具睇

漢堡警察,好罕有

唔好得滑嘟嘟,原來台灣佢叫奶昔大哥,知道後忍不住去飲左次奶昔

因為要去睇二汶同中樂團演唱會~~~順便第日去埋離島玩~~~~行到我死死下呀!!

美麗

碼頭都係影相好地方~~~

釣魚郎好厲害行到咁落

暸望塔~

好曬呀,而家黑過炭

美麗的我

美麗的我2

好曬呀!!!!!!!!!!!

少不免比我捉住影啲無聊相
 
呢個島D野好難食,係我食過咁多之中最差,都冇心煮


好多人黎露營


我唔敢坐呀

下面係懸崖



今次住灣仔,食左個好抵食嘅早餐

每次黎都要食嘅阿菠羅


二汶I LOVE YOU~~~~~~~~~

喜帖街原來好似珠海富華里咁樣,我仲同我條仔講入去唔好拖手,廢事比人SELL,結果一間WEDDING野都幾乎冇,有間卡樂B專門店,早知食避風塘味


元氣至少要食兩餐,好好味,今次有埋高速列車~好方便,服務業大敵

某日遲放工,又接住要OT,去試下同事講嘅鄉下餅,包網咁文青,咩味都一樣覺得

某天去左京花軒飲茶,好抵像,服務超群,樟茶鴨好好食

甜品好靚


 
好鬼異嘅玩具


沒有留言:

張貼留言