2017-05-01

買買買買買左乜

五月黎啦!卡數清完又可以再買啦,不過我月中先清卡數
今個月又買左乜呀?
首先買左好多固定支出,CON呀乜呀物呀戈啲
今個月買左好多淘寶(轉季,個個月都轉季),上至踏步機下至五指襪
唔春影啦,打死都唔會話比人知我喺邊間買衫我買嘅衫只有我可以著得到
影埋啲淘寶個BLOG長到下世都睇唔完
打完篇野又要淘淘淘了,不過買黎買去都差唔多
呵呵呵,呢排買咁多野,IHERB都冇錢買,好煩惱!!!


冇順序可言的戰利品

由於之前買屈臣氏送左兩張COUPON,佢又好春麻煩,一張自家醫美品牌(即係得AD+我可以買),一張就醫美品牌,我就一定要洗左佢,左諗右諗都係買個碎粉試下,招左30蚊後250$,都唔平架!!!!開架喎!

剩返戈張三十蚊,買LA ROCHE POSAY 嘅小SET裝,貪枝落妝水可以落下眼妝,其他野應該都可以用下


同事話好用,買左個粉紅色泥先,佢超好六小包,我就一次用一包,再用超大棉花棒上面,乾手淨腳,幾好用喎,都唔貴 1XX-2XX


由於澳門BA買親都唔送SAMPLE,香港買一件都送,所以我屁到去香港先買,唇油,$220,買多枝仲送多SET大野呀,我按住貪心之火先忍到買一枝試下先,心魔真痛苦!!


屈臣氏做緊199八折,本來只想買啡色但得一枝唯有買枝紫色定CHERRY色,用左無限枝,都未用過比佢更好用,$100@


無限囤貨,見到兩枝以上八抑兩眼出火即買兩枝,我而家有五枝喺櫃桶。。。。不過好快用完,原價係49。5一枝,八折完自己計,真係超出性價比,超CREAMY結實嘅泡泡,仲洗Q自己用洗面網打餐死


某日BA WECHAT話 AD+防曬特價一日195,你可知佢原價係280,仲要從來唔減價,放工即衝去水坑尾屈臣氏點知冇折,結果立即疾走去高士德買,幾驚佢賣曬,我一生人都未見過AD+做咁平嘅折,仲要2021年先過期,員工行過都話員工QUOTA買都冇咁平自己買左好多枝,AD+防曬真係好好用!!!!每次買其他防曬用都會出粒粒,佢就唔會真係好好用!!!!!!!!!!用生命保證


ASOS等左廿幾日終於到達本人手中,PACKING一流

唔係好襯ME.............

收到通知話買正價貨品可以換贈品三件套,去左買精油唇膏,還好啦,唔乾嘅

送呢三樣~我用精華溝double wear個妝真係好靚,但就咁搽精華我皮膚又會出狀況,同800蚊買枝精華溝粉底又太過奢華

睇catie話好用,真係冇左積線(不過眼頭仲有少少),UD個EYE BASE唔好用囉!

眼睫毛BASE,我覺得另一個牌子效果突出啲喎,不過佢唔會白曬啲毛,漏左搽黑色MASCARA都還好,我真係試過唔記得搽下一層囉,出到去白奶奶啲毛

見特價買嘅防曬BASE,唔多好用

用完男朋友問我做咩條眉橙色

猛然發覺買錯左LASTING SILK,應該買LONGWEAR,但我色號未有貨,上面感都幾好,不過持妝麻麻地2DOUBLE WEAR仲排緊第一


唇油,使用感幾好
消委會咪出左報告嘅,我即刻狗衝去買,SO FAR SO GOOD囉,我要為SK2平反,人地都唔係SELL保濕


代購買的EYE LINER,好好用~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


我記得我買左好多野野,點解睇落唔係咁多???

沒有留言:

張貼留言