2017-06-30

買買買買左乜之 IHERB AGAIN

都看唔返因由做咩又買一車IHERB
睇返好似冇咩野係必要


戈日放工施施然去搭巴士,上到巴士又有位,輕輕鬆鬆到站仲趕到六點多啲啲,DHL仲比我攞件,之後仲可以拎埋淘寶滿載而歸,開心高興SMOOTH~

好想試下博士茶咩味


試左,玉桂味,不過超淡一劑就冇味


未試,不過洋甘菊大同小異啦~我鐘意飲淡色茶,唔洗洗杯洗餐死


返工化CHEAP CHEAP妝時用


見人話好買黎試下,物理防曬搽白都冇所謂啦個身,永遠只有面白過人人地會話你嘛



買左三舊呢啲吸味磚,打開好似有D炭粒粒咁


睇相以為好大舊,原來細細舊嘅

睇下襟唔襟用


平平地買黎用下,我好少打陰影,唔識打成日打到污糟左咁


呢幾個月食齋,買左盒齋湯粒用黎淥菜食,都唔錯個味,不過偏淡。


上次咪話發現甲由,第一個方法係買左兩個櫃桶密封曬啲野,另外係周圍搽下呢啲薄荷油,不過仲未搽╒



健康生活,旅行帶佢,希望入得境



買時完全忘記自己O係CULTBEAUTY買左MORPHE掃SET,見到兩套呆左,我淨係記得自己買左一套,初時以為佢執多左比我,原來係我買多左,完全唔明白!!!好彩唔貴


味道同普通HONEY冇咩分別

沒有留言:

張貼留言