2017-07-04

現在係一節 ATORREGE AD+ 大集合專題報導

登登登登~~~~~呢啲係本人現時嘅AD+存貨
烈士用完知道有咩好用唔好用
佢係我大爛面時用到現在嘅牌子
雖然臉兒係食A酸好返,但係保持用啲唔刺激嘅野
我揀左AD+,真係冇聽過有人用AD+過敏
AD+啲野係冇味 令我更鐘意~
而家臉兒冇再生爆發性大拎瘡有啲用品可以慢慢FADE OUT
不過買行貨真係好貴,鐘意可以去屈臣氏睇
我就係屈臣史買完後,搵代購繼續買


係SALES姐姐見我戈時爛面叫我買 有陣中藥味咁,噴上面涼涼地,我覺得濕敷效果會好過噸兩噴,有時臉兒痕痕地就噴兩噴,不過呢個價可以買枝薄荷純露瘋狂濕敷一樣咁涼咁HIGH,所以用埋呢兩枝我短期應該唔會再買,不過佢個噴嘴好好,好霧的~個膠樽又超硬,個樽用完我拎左黎裝酒精噴廁所

保濕液,透明嘅肌研咁嘅質地 覺得幾好用喎 最緊要唔痴臉 又唔怕會生甩甩 所以我有繼續買 不過好多人話睇唔到效果

卸妝膏,作為一個落兩次妝嘅人,呢枝卸妝膏係我第二次落妝或者冇化妝時落防曬用,就咁落會按兩按啲妝浮上黎,不過冇佢講到咁神奇溶曬啲黑頭啦梗係,不過比起卸妝油(唔識用用親都起甩甩)同卸妝水(扯臉兒),呢隻卸妝膏我就好鐘意用啦~

暗瘡精華 老實講我睇唔到佢有咩用 你見到我有咁多枝係爛面時買落 不過佢就唔刺激囉,我個人就鐘意用激進有FEEL戈啲,比起佢我鐘意MARIO BADESCU 個DRYING LOTION好多倍~又有用

左邊橙色戈枝係抗皺精華,右邊戈枝係美白精華,SORRY,我冇長期堅持用,唔知有冇用,但枝抗皺都好貴下…屈臣氏$780唔貴嗎?????!

本人最愛臉兒防曬,冠軍!!!!用左好多枝,唔知點解用親啲高度數都好易起粒粒,尤其ANNESSA啲金樽銀樽,SOFINA用用下我又麻麻地,呢隻度數低就低啲,但個搽感真係好,又唔怕難推,又唔痴LUPLUP,又唔怕變白曬,同唔怕起臉兒起甩甩呀,不過如果有時暴曬都會轉用返其他高度數啲,所以你見我買左咁多枝~專櫃同化購差成一百蚊有多,做PROMO就瘋狂入貨

陪伴本人暗瘡日子仲有佢,佢應該係搽臉黎講最清爽GEL CREAM咁~所以我淨用佢係唔夠保濕,會加啲VERSO油一齊用~爛面時就搽佢呵護下臉兒

戈時有屈臣氏COUPON就買個碎粉試下,冇YOUTUBER講到咁神奇點點點,就係普普通通嘅碎粉 我唔見人落街買野就考慮用佢搭下CC CREAM,用完唔會再買~~

潤唇膏,我真係唔覺得有咩特別,為咩值呢個價(代購都百幾蚊喎),我完全冇驚為天下嘅滋潤感,對我黎講都係平幾倍嘅CARMEX最好用,但我貪新鮮,用完梗係唔會再買

最新購入係眼霜,我之前一直用緊ANA MARIE BORLIND嘅30ML眼霜 成年幾都未用完 覺得要掉啦,咪買枝試下囉,代購話唔怕起油脂粒,但用下就覺得唔多夠潤,用完唔會再買,代購話佢會搽埋頸…一枝得12ML,佢一個月用幾多枝先夠用…

鐘意用,唔似一般MASK有啲青蛙LIM液質感,畢竟除返開都五六十蚊一塊,用黎鎮住!用完會再買,但唔係成日用,咁貴。
C5精華,幾好用喎,用完皮膚真的有變得細緻啲,但佢最唔好係又貴又細枝,日日早晚用一個月左右就差唔多用完,得戈18m咋,新出個c10仲貴屈臣氏成$680,點買啊咁貴!!!用完手頭上啲其他精華都想再買返C5黎用,臉色都好啲~

遮住左唔記得左佢,係臉兒LOTION,有啲痴,擺到冬天再用吧!用完唔會再買,要試新野

用完冇相,洗面泡泡,但啲泡都幾粗,都係平好多嘅Bifesta好用好多,買到六七枝囉

反而潔顏液幾好用喎,起泡好易,我仲有枝大放左屋企某一個角落,不過而家比bifesta攻佔左個心,平咁多又咁好用,不過呢個係好用嘅~



本身諗住去日本瘋狂大入手狂風掃落葉,結果行去邊都搵唔到,反而見過下佢副線ONLY(副線雖然好平,但係有陣香味,令本尊討厭),不過搵代購買已經平好多,又唔使托順豐到達,有時做下PROMO有野送或者平啲,咁就算啦~呵呵

代購係一search就搵到,仲周不時見佢o係親子王國賣廣告


沒有留言:

張貼留言