2017-08-03

買買買買左乜之Beautybay(GRAB YOURS NOW) + Cultbeauty

嘩~~~
上次買cultbeauty goodybag送左張15蚊gift card
要七月31日前用左佢
兼枝mario badescu 暗瘡水又就用完要入貨鳥 咁啱又買夠50鎊送6件sample gift
咁o岩咁o岩又同一日落左兩單囉

嘩   好快呀 一個寄ems一個轉運
今次唔使十日就同一日到曬
真係話都冇咁橋


先睇CULTBEAUTY

今次冇幫我入e locker,要身水身汗中午去拎 熱到我呀

嘻嘻

本來都冇諗住eve lom,只係咁o岩見到佢做promo,買夠40鎊送多set duo,見o岩數就買黎試下囉,但係細圖戈時都睇唔到送咩,原來係送洗面同mask同紗巾仔


另外買左PIXI個SUN MIST,有防曬嘅MIST,我一心諗住O係公司噸補面防曬,點知佢噴出黎係咁,白奶奶點補,噸過少少O係下巴白曬囉,我以戚SETTING SPRAY咁嘅質地架嘛,又唔係好好噴喎,唔配叫MIST囉


SAMPLE,揀最值錢嘅,用左LU,搽完面有假滑感覺

正裝成7X鎊,佢又幾大方送個小MUG裝,未用,一陣精油味咁



我受夠IHERB GROUP D人吹水,又話好好用,好鬼!!!!!!陣味係我最憎嘅"唇膏"味

咁BEAUTYBAY呢??
BEAUTYBAY寄英國真係超快第日就到左英國轉運地址


我收

我開!包得幾好

今次買左呢SET呀,DRYING LOTION 就用曬啦,熱衷暗瘡產品嘅我要買成SET用,係FOR唔同種類嘅暗瘡,發左,未發BLABLABLA之類

BEAUTYBAY極好評嘅LIP BALM,有啲人用黎搽LINLIN,我就搽嘴架JE,都幾好用~不過睇相好大枝,現實好細枝

送比我的SAMPLE,左邊都想試,咁O岩送比我,真好,但右邊個只係韓國HOLIKA個ALOE GEL,冇乜性趣。
咁O岩買野時做呢個活動,係佢GRAB唔係我GRAB,不過一定有ABH個眉GEL同BEAUTYBLENDER小番梘

GRAB左咩呀↓↓↓

好慘,所有野DOUBLE上,上次BEAUTYBAY送比我啲都未用完,而家又有一模一樣嘅野,好彩啲CLEANSER我都有用緊,但SEAWEED NIGHT CREAM我就冇用囉,好好地NIGHT CREAM做咩要有閃粉,平民版LA MER喎,唔好再吹大啲?????好雞肋呀~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言