2017-08-19

買買買買左乜之代購、Tatcha第一擊+立雜買

又買野啦!!!
代購戈日po左呢set左,我屈指一算390有小base有啡色眼影/修容有唇膏仔有mascara+burberry光環,好抵呀,又可以試下新牌子野,於是落單啦~~~

收到係咁,CD咁大盒,送禮一流

背面

打開係咁

十分極度意外地好用,色好靚呀~~~~~係BURBERRY kisses no.93色,好彩feelunique有得賣,用曬我要再買,靚靚靚靚靚

未用,但個盒好有質素,沒有因為set裝而降低外觀,內有經典壓紋,不過我唔會唔忍手啲紋冇曬,i don't care a shit~~~~~~

唔想影到個樣,將就下

他打~~~~~~~~~~~~~~代購話特價110mop~~~~~~~我要試~~~~~~~~~~~~佢透明眉gel我覺得同daiso冇咩分別,但呢個遮瑕幾好用,creamy~~~隔空揀o岩色,3.0,少少自high~~~

落到黎tacha之旅,話說好飛以前有個代購幫人買,我一睇嘩咁貴有寶的嗎???就冇睇落去,直至睇youtube有人話用左the essense之後臉兒滑左好多,聽見呢啲我一定痴線,即刻上網睇review唔太多,反而tacha枝唇膏就好多review,上去睇一枝the essense都95美金,於是就買個59蚊;嘅set裝,有cleansing oil、洗臉兒粉、the essense同water cream~但成250美金先會free shipping去澳門,大佬用都未用點會買250美金,於是又出動buyandship,落單到收到10日就搞掂啦,好快呀~~~~~~~~~開心


竟有手寫信,是高級紙喔,不過下場都係垃圾袋

套裝外觀

個盒極厚實,比左阿媽裝野

登登登登打開左鳥,精美

第一次買野,入“welcomegift”code會得到迎新禮物一枝,以前睇人地係洗臉兒粉,今次係cleansing oil~~~

每次order都可以揀3個sample~

con子特價,買左超多盒

萬寧防曬大軍,作為一個時不時要塞外出征,返工曬黑真係極不值得,呢隻幾好用,特價有coupon送都會買~~~~

因為買防曬送左coupon,就貢入萬寧買野,見到豆腐mask特價105,就買啦


因為要夠150先減50(以前係100!!!!),所以就再買呢個特價有色唇膏blam,幾好用呀,有色又潤,比之前買個pixi好得多囉

barbie買76蚊,萬寧冇特價150蚊,而家話拎個吉樽去6折,咁樣都係barbie平啲,涼涼地,濕敷又細枝100ml所以已經用左好多,已經買多枝補貨


話說我已經搵男同事開到樽野,finally.............佢一開就開到!!!我浸左熱水點開都開唔到,公平咩????!









沒有留言:

張貼留言