2017-09-17

買買買買買左乜之Iherb、Tatcha同立雜野

呢排淘寶多 但一樣活躍各個網上shopping
今次回購多啦
不過我呢排皮膚好差係咁生痛痛的暗瘡子,有啲似上年啲可怕暗瘡
臉兒用光照又好多一粒粒   點解會咁架!!!
呢個月幾乎日日食薯片   我決定戒熱氣野一陣睇下佢好唔好
嗚傷心野唔好講 講下買左咩先
先黎iherb吧

首先係買呢個ecobag 如果o係街見我獨自一人係到行多數我都揹住一兩袋野 有時醒起我都帶環保袋 因為超多袋都唔好拎 首旅一定係萬寧個袋 完全冇人體工學可言 之前買左長帶ecobag 但長帶version矮小如我裝完野跌到落膝頭 唯有打個結用
所以今次買個短帶 短帶就唔可以上膊可以手拎 不過都幾好用
容量極大 有次放左六枝大水都ok 雖然就黎爆咁款
同埋如果裝啲有角嘅野就會刮大脾囉 圖中盒茶就係咁刮到我
不過作為環保袋幾好用 超級市場啲阿姐見親都猛話巧令令架



細戈包就黎食曬 買包大的 

試試呢個牙膏好唔好用 未開

牙刷蓋用曬啦 補貨~推薦推薦推薦,居家旅行必備呀

感覺有飲戈個月好似好啲 再黎一次試下

發現天氣熱左時佢好流質 不過都ok 回購~

跟住就係我買左tatcha呀!點解?就因為抵不過買滿120美金送eye serum travel size lo!!!雖然買完有啲後悔 the essense幾好用,但我發現我的皮膚好似比以前乾,用water cream有啲唔夠!!!!!!!holy shit!!!!!!
用buy and ship十日又到左澳門啦,讚讚讚!!!

又係啲廢話黎手掉左

懶得調返轉佢地

高貴的打開方式

登登登登~

附有spoon

travel size同原size分別 佢個樽本身都好有重量

跟住到the essense~~~~~

大同細嘅分別~travel size用左成3個禮拜日夜用,都幾come用

送嘅達標禮物

拆開咁大枝,eye serum黎講都可以用一陣子,不過都係唔夠潤,近來我要用eye oil先覺得唔乾,我是有幾乾????

今次揀左呢d 草起諗住比舊同事試用~~~


跟住買左d咩立雜野,有影相就講,冇影就唔記得lu~~~~~~~~~~~~~~
我屋企已經有6,7枝,佢一日出我都會用到停產為止,為何有咁性價比高的卸妝快買吧,呢個set$119咋屈臣氏賣,出面任何地方單價都高過60蚊呀,屈臣氏仲有呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

襯買一送一買左廿幾包面膜紙敷臉兒。。。。濕敷濕敷濕敷!!!!!!






bye!



3 則留言:

  1. 睇到想入 tatcha 坑 (́⊙◞౪◟⊙‵)

    回覆刪除
    回覆
    1. 建議買STARTER KIT,59蚊美金可接受,唔啱用都唔使呼天搶地,枝ESSENCE我早晚都用左3星期,第一次買野記得入“WELCOMEGIFT”個CODE攞禮物,會送一枝旅行裝的!!外加每之買野都可以選3個SAMPLE,佢啲野好有重量,會覺得好LUXURY

      刪除
    2. GOOODD!!!! 已 bookmark thanks!!!!

      刪除