2017-09-30

買買買買買左乜之 Cultbeauty Goodybag (Sept 2017) + Kiko + 雜不甩 + Selfridges + AD+

今個月買左好多野 唔止你眼睇
我仲買左好多衫 秋天衫冬天衫 今年夏天好鐘意嘅衫再買多幾件囤起
遲下再講下著衫襯衫買衫過程中的各種事
hey hey hey
經過精密嘅統計學 推算到goodybag今個月會出    但我其實唔係好諗到買咩
出戈日我又要出去做野 喺車入面睇砌CART 搞到我喺架車到差啲想嘔出黎
唔講啦睇啦!!!!!!!!!!!!!!!!

Cultbeauty


今次十幾日左右啦 空降e-locker~登登登登 戈日學都唔返去拎包裹 so me

一野界開佢 開心

今次買左呢啲 我屋企而家有4枝pixi ..........(痴膠線).....!!!!!!!!!!!!!一半試過番尋味,一半係試新野,再經過人腦運算,mask實用得曬,所以今次買mask多~

之前唔知goodybag定beautybay送過sample,renaissance mask,超鐘意佢陣精油味,超香,你睇佢咁大個紙盒,其實佢只係好細盒,係個玻璃盒重,仲送左好陽春cheapcheap spoon忽mask,用完SAMPLE感覺幾好可以回購常備家中,敷時聞住陣味超RELAX,不過正裝唔平~肉痛喔

跟住本想買呢set mask,點知唔運過黎,真係唔知點解~唔比人買抵野的嗎???


結果買左呢set細嘅,搞到我又要苦惱買咩湊數好

跟住囤一枝咖啡因眼精華,再試一枝新嘅,聽講話對動態紋係唔錯,好似水咁嘅質地,一拍就冇曬,幾好~但效果當然係未見到

進入化妝品 戈時好迷戀滿滿嘅閃粉喺眼,elf又賣曬買唔到,咁啱就試下stila,發現粗粒閃粉,減分,II LIKE BLING BLING EYE

說時遲那時快已經進入Kevyn Aucoin領域,買左佢嘅金屬液體唇膏,點解會買呢,因為半價囉!不過已經冇曬金屬紅色(((好想要!!!))),唯有買呢個COPPER色,我都不抱厚望架啦,咁騎呢嘅色,搽到我個嘴好似生曬鏽咁,嘻嘻嘻,梗係唔會比你睇,不過使用感幾好,唔乾好均勻金屬得好靚冇CHEAP CHEAP粗閃粉,令我更加想要金屬紅色!!!!!!!!!!!!!!但係BEAUTYBAY都賣曬,可能要去BEAUTYLYSH買........好想要聖誕用好應節,好想要好想要好想要!!!!

今期GOODYBAG送呢堆野,真係貪心子心態勁滿足,不過有幾樣野我已經有,好開心有VERSO MASK,下次打完光敷下,會一會佢係咪真係咁犀利,好多MASK啊今次,好開心,MASK係最快可以用曬嘅野,點都用得曬,呢幾日用左ALPHA H個CLEANSING BALM,感覺良好,好想買,但我已經有好多洗面...........嗚嗚嗚!!!!!!!!!!!!不過CB多左好多韓國牌子,唔LIKE!!!!!!!!!!!但外國而家真係好興K BEAUTY....................

KIKO

前陣子去左香港一轉,腦入面只想起要買KIKO,咁啱奧海城就有一間,埋完單覺得顏色都差唔多,不過唔知點解眼影筆用手指BLAND會印曬落手指,眼皮變得好乾淨…咩事??盒裝眼影好好用,有盒唔知咩色係日本碎左,戈時跌左啲落TATAMI,嚇撚到我即刻搵個吸塵機喺到喪吸,好彩吸到咋,又唔抹得,KIKO眼影好滑,易上色又均勻,返工會用,因為可以極速用手指搽,但由於顏色太多,我已經唔記得打爛邊盒,買唔返.............結果買左盒紫色,冬天再用吧-_-其實仲買左枝KIKO MASCARA TOP COAT,都唔會溶到變黑眼圈,但會甩一粒粒到甲由腳,梳又梳唔開....!!!SALES個妝好型

雜不甩

用完枝純露lu,懶得再買,又就黎冬天唔想雪櫃拎野咁凍敷臉,去萬寧同屈臣氏買,sana 豆乳toner幾好用,濕敷又不肉痛又冇味又夠水質~~~~~~~~~~~

喺啲beauty iger到話都ok,就又買黎濕敷,佢又係好似水咁,唔油唔杰的冇味,所以濕敷都唔錯,臉兒得一張,水幾十枝!!!

萬寧又有卷送,所以買左burt's bee呢枝唇膏,顏色幾靚,亦都上色,因為係潤潤型,所以係好快甩嘅~~~~~~~~~~~~~~

Selfridges

新鮮熱辣去拎Selfridges訂啲野~~~~~happy Saturday!!!

今次買左呢啲

Suqqu 防曬 其實我好多防曬 做咩又買!! 好似係發癲買下面枝serum時話要搽50度防曬,我又好鐘意suqqu,好想買,就買左,拆開都幾細枝,粉紅色,好似似佢枝primer啲質地,又係粉紅色的

生左好多暗瘡之後留左好多印(話時話我戒薯片後係有好轉),唔用lunasol同suqqu粉底又覺得自己好似好黃咁,唔知點解冇啦啦見到dermalogica啲野,原來佢啲洗臉兒野都幾出名,用咁啲洗面我都想買黎試下,其實我係搵唔到呢枝serum嘅review,不過我又好想試,又唔想再用滴管裝嘅Vit C,又唔係好想用dr. sebagh個vit c粉,但如果買想喺官網買,因為有salon裝,但我應該先用starter kit試下好唔好用先啱架嘛!!好矛盾!!,不過洗臉有排都用不完!!!擠出黎係咁的,都推得幾開,不過上面同效果最緊要,試下先!!!

跟住就係買左la prairie嘅碎粉,下巴嘴邊實在太易浮粉,不過自從沉迷左喺primer spray同setting spray次後,妝感大大提升,好用過搽primer嘅表現,有啲碎粉都可以用返曬,例如by terry!!!!不過我忍唔住要開發lp碎粉了!!!超大盒,user friendly仲有細細盒仲連鏡子,真體貼,但包裝唔算好貴婦,不過suqqu byterry咁貴,碎粉個包裝都係好陽春,唔明白~~~~不過最緊要好用,Suqqu碎粉真係好好用,講一百萬次,就係我落單買左lp第二日,Suqqu就上左4款新碎粉喺SF,下次sf返貨我真係要搶新碎粉,唔係睇住佢冇貨都唔知買唔買好,雖然而家每日就算成身拍曬碎粉都可以好多年唔使再買,哈哈哈哈哈哈哈哈哈

AD+

代購到特價800蚊3枝,所以買左6枝,無辦法捨棄我心愛的AD+卸妝  ~~~~~~~~戈時心大心細買唔買C10好,不過都係冇買,怕氧化成日開黎開去



BYE!














2 則留言: