2017-10-01

9月雜碎

9月又過去迎來10月,10月第一個星期淨係返兩日工又唔使上堂,好可惜,我選擇左ON CALL!!!! 所以下禮拜冇得UNUN腳咁過~
9月我記得做過咩啦
首先開始返學上堂,學返好耐冇學嘅語言
跟住就係~試左下新工作,不過完左LU~
又多樣野見識過啦!
我男朋友子今年中秋好識做呀 唔識點講
佢好主動呀   平時啲月餅我張疃埋我屋企佢屋企
今年竟然懂得  真係懂性

陪男朋友子北上探佢阿麻 啲醫院靚過澳門啲喎 仲可以請個貼身人服侍 好神奇

落車就有整容廣告個人好醜樣好似徐嬌 完全唔明點解報紙成日話徐嬌好靚 我覺得佢個樣好醜

我唔明點解買張飛要排咁耐,好差好差好差!!!!!戈日又熱,極暴燥 去程因為改早左一班時間,佢比左唔同位我地,但因為淨係坐半個鐘左右,我男友子就企係我後面就算我就坐走廊位,跟住有對母子上車坐我隔離個窗口位,佢個仔都4,5歲,我以為佢比個仔坐佢大脾啦,點知佢叫佢個仔同佢平坐,佢老母就一左坐埋我戈半個位,我梗係即刻好暴燥 我坐唔曬唔代表你可以坐囉,襯佢一個唔注意即刻坐返戈半個位,佢唯有抱佢個仔坐佢大脾,要坐兩個位買兩張飛啦!

用過咁多 呢款剃刀最好用 以前腳毛成山時就試出真章

有日返工落大雨 。。。。瀑布咁

又變成小水塘啦

點解我啲手指咁黑 呢枝垃圾 唔好用

試左個tabasco新地,只係朱古力加左膚淺嘅辣味,唔好食

tabasco薯條,都係唔好食,好酸囉

日本餐廳算係多野食揀啲   但汁都係鹹左啲 

諗住買比朋友子食,點知一聲清脆就跌左落地,我男朋友子仲話唔好浪費要食,佢都痴線

超多謝朋友子幫我整到野口同學生日會嘅飛,唔係我就要請假去買野換飛啦,戈朝我仲要ot,超好彩提早搞掂,去到仲可以食個lunch~~~~~

食咩,梗係至愛的元氣,可惜唔食得肉,只係食到呢啲,原來元氣玉子壽司係好難食

出黎啦,不過唔知點解佢著黑色leggings而唔係紫色半截裙,但把聲係同卡通片一樣架!!

切蛋糕唱生日歌~~~~~~


個蛋糕好老土,有得切冇得食的~

多謝fd子陪me

見到我地嗎(相from 奧海城fb)

同野口真人合照太樣衰,哭哭

去muji cafe食左個蛋糕卷 側面好觸目 順便坐坐 都冇坐過

娘親煮多左飯

試左mc cafe新的唔知咩,名都唔記得,反正唔好飲

試左芫茜杯麵 唔小心放左好耐先食發曬漲… 都ok 嘅個湯,但配米粉河粉會好食啲

好好食呀   但好熱氣的 半奶芝士雜菜多士 好似係

咁樣顯得男朋子好老

無聊影下

毒瘤子成員生日了~

EUSE個蛋糕真好食~~~~~


十月去曬旅行嚕  返黎再見吧

去左做FACIAL,RELAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!

痛到我對大腳趾死,想下辦法點可以舒服啲先得


BYE!














沒有留言:

張貼留言