2017-11-17

買買買買左乜之 Cult Beauty Winter Goody Bag 2017 、Selfridges x3 ...!!!、垃雜買!!!

買到虛脫買到氣虛血弱…
此時此刻我仲未收曬啲包裹!!!!

善用e-locer 好好管理你的時間,運用強疼8志上完堂後直奔去儲金局拎包裹,一心以為係叻一份,但原來係cult beauty!!!!嘩乜咁快手呀今次~~~~~



戈日返到屋企好夜,冇仔細睇啲野

今次goody bag門檻比過去三季都要高,同埋戈樣唔ship呢樣又唔ship麻q煩,上次仲買到嘅Peter thomas roth今次成個brand唔ship過黎,Selfridge又得戈少少,但我要買嘅野你會阻止到我買嗎??????同埋做promo前又唔返定d貨,戈樣又冇呢樣又冇,趕客咩

首先出場係Charlotte Tilbury 彩妝盤,一開個盒拎個盤出黎時有啲粉喺盒邊,幾九驚係碎左,好彩冇咋

未好好去用,但覺得唔算好驚豔,去一兩日旅行應該會帶佢,同佢格格都閃架路,十八銅人嗎????今日採個胭脂係咪我臉兒太黃,搽極都唔係好夠色咁

跟住買左個mask,點解會買呢,話說就係朋友子比cb早兩日公布有goodybag時就話我知有goodybag,唔知點解戈兩日可以連埋佢平時啲offer一齊買,咁呢個牌子mask咁啱做緊滿40鎊送一個貨裝carrot mask,正價我應該唔會買囉,在湊數下我就買左呢個mask鳥~外觀分唔清邊個打邊個,你信我,我望左好耐

買左7 herb mask~~~~~~有啲草喺入面,敷落冇咩野涼涼地咁~

話說襯asos 8折入左捲髮棒,而家棒未到,防熱護髮cream先到,冇棒冇得用

唔知點解屎忽痕買左by terry cc cream,色號係nude,一陣可以接受嘅玫瑰味,呢個包裝比散粉高級好多,仲係pump裝,乾淨,cc cream,我就咁用手上咋~不過都ok 喎,成日都冇話變黃變暗,單價唔平呀!!!!稅後都買到專櫃粉底鳥~~~~~~

買呢啲無謂野只因貪小便宜嘅禾想要goody bag~~~~~
來~~~~~~~~~
來看~~~~~~~~~~~~~~~

今次冇用即棄裝住,係呢個大拉鏈袋,禾喜歡~

今次係送呢個化妝袋,厚實,質地都唔錯,又夠大,你知我幾多無謂野要裝架啦

都叫有個間隔同鏡,鏡係冇撕膜所以咁矇,唔係啲on9玩具鏡,送黎講算係咁啦~~~~~~~~~



送呢啲呀!!!!上排加下排啲tata harper都係貨裝呀,真是太大方鳥!!!!貪心的禾相當滿足又high,indie lee個噴樽好silm,一如我身形,噴完一定用黎裝其他toner,枝anastasia brow gel我已經有好多枝,究竟係有幾多貨尾未送出黎???估唔到ct個Magic cream 係膠樽黎,咩都冇拆開黎用,沒有評論

原來仲有包咁嘅野,仲未用ar,睇下幾時有mood,枝base諗住凍啲先拎出黎用,好似好潤咁



跟住來盒簡潔的Selfridges

今次只係買左對鞋同呢枝dermalogica 嘅 skin smoothing cream,幾好用~100ml可以用一世


又來一盒小巧的Selfridges

踏入laura mercier嘅疆界

係四色高光呀,如果我屋企有齊黑白黃人種,有呢盒就perfect池啦~~~~~如果o係街見到我閃閃發光,千萬不要驚訝

呢盒野我就威啦!!!!!!再次驚你睇唔到係suqqu放大比你睇


嘩嘩嘩   我睇時右邊set戈已經唔比ship 澳門啦,心諗sf成日shot shot地,所以見左手邊仲買到即刻比錢買呀!!!!!平日買個suqqu眼影都四百幾啦,加百幾有呢d抵啦!!!!



太興奮冇紙皮盒你睇

手感就是高級

日常色,未用,但一定很好~~~~~

細細粒

似有色潤唇膏,用手指hi上嘴好自然

乜胭脂盒個窿咁大嘅,未用過胭脂粉

送個袋,正面

背面,絨絨地

萬寧七折,買多盒

七折後,60蚊/3塊

純粹見抵咋,反正都要用落妝水落眼妝

帶去旅行

萬寧特價呀~~~仲有六蚊減~~~咁啱做緊頭髮產品promo再有現金卷再減~~~

呢枝我已經用左好多枝啦,原來barbie買時戈枝係細啲

少90ml左右啦,係玻璃樽,所以好重手

另外在萬寧買左呢個,咁細枝要百幾蚊呀~~~~不過頭髮產品的確要投資下~~~~


bye~~~~~

























2 則留言:

  1. cb goody bag 今次門檻高到買唔落 T_T 但送d嘢真係好正
    anastasia brow gel 我都有兩支未用過 hahaah

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係貴過平時好多呀~退左稅都差不多150先買到,好多正裝,不過我最鐘意個拉鏈袋~~~~係囉,如果買開真係草埋好多枝!!!!

      刪除