2017-12-03

買買買買買左乜之 Sephora VIPB Play box! 、 Selfridges 買喼、ASOS 8折同 Premier 雙十一收獲!

真係冇時間了
成個月都冇停過
我呢啲要一星期起碼要有一日全日休息嘅人就黎痴線
尋晚返黎今日要執野攞淘寶
後日考葡文
呀屌~~~~~~~~~~~~~
仲有兩盒Selfridges下落不明中!!!
有單Lookfantastic 兩個月不見蹤影(暗喜,因為唔想要的,但要print claim form填)
來來來!!!!
廢話不多說


嘩,期待已嘅VIPB PLAY BOX 盒子靚靚


20蚊美金,真係物超所值,超快賣曬,我的代購最好了~~~

一盒SAMPLE SK2 EYE CREAM,以前`都有用過,幾好用,一盒都可以用幾耐


不知明牌牌子ROLL香水,唔係好喜歡


一打開心諗做咩咁似玩具,但幾好用,帶左去旅行日日搽,結果就快搽曬,有啲想買正裝


正裝好似係羊皮,變色唇膏,幾潤,但唔知正裝幾錢


TATCHA就是質感保證,重重的,好質感,但未開黎用,淨係用過WATER CREAM,呢盒係DRY SKIN用


呢個係GA 小唇膏,聖誕節鬥紅專用


拿,你話是咪好抵先........!!!!未用,聽講感侯時用幾好用,點點期待


有包野


講呢啲PRODUCT點用,黎手掉左啦!

臨去旅行先的起心肝買喼,因為原本個布喼係極難推,痴線,要彎身推,又會向前傾,同佢鬥力咁,又唔想用RIMOWA去旅行浪費重量,終於的起心肝買,仲心算過應該趕得切拎,點知睇TRACKING一直都係HK幾日,因為撞左雙十一,嚇到我的小心肝差啲爆,又焦急,終於係最繁忙嘅星期五收到SF CALL ME拎貨,開心到痴線,做完FACIAL飛去拎~到現在都想唔明白咁急點解自己唔去門市買,嗚嗚嗚,澳門應該貴啲架~

冇可能原箱抬,開完拎個喼搭巴士走

全相~已經污漕曬~~~~~呵呵呵

IHERB雙十一有折呀,仲抵過BLACK FRI !唔係唔買呀嘛!!!

 ELF黑糖磨砂唇膏,我覺得可以多啲油少D糖,搽完個嘴甜甜的,最啱立即同人打車輪


買時應該心想用黎打陰影

好用,買多個~

一生不離開這個性價比一級棒的牙線,又平又長~~~~~~~~買夠3件再有折

補貨

我嚴重諗過再唔再買,但不想老,800蚊照買,難得有折,買多盒,唔係戈期冇錢,一定買夠一年份量呀,真係好貴,唔好呃我十年八年呀!!!!!!!就係呢兩盒野令到成張單超貴~~~

戈期生好多暗瘡,極差勁,買啲暗瘡瘡貼貼,咁啱牌子有折,買夠3樣再折,本身又折,抵~不過最好用都係SASA買戈隻韓國牌子嘅暗瘡貼,超實~不過貴

幾好飲,下次再買

補貨的

老女人現時好需要保濕抗老,所有野買買買補補補,調整下個SUPPLEMENT LIS~

本身咁抵又有折,呢D咁實用,買!!!!用過了,用感都係一樣~~~~~


襯ASOS全場8折,買左個BABYLISS捲髮棒~~~垃圾BIG HAIR而家放在家唔知點算,好想有人接收

跟住搭單買左個椰子油,小小的拎去旅行搽頭髮~~~屋企罐好大拎不到~~~~

咁樣加埋ASOS 係37.6鎊~~~抵吧~~~不過SHIP左成個月呀好似,哈哈哈哈哈

嘩嘩嘩,雙十一時premier做大特價呀!!!!!!原價12xx嘅黑泥mask,480咋!!!!仲送一枝hand cream呀!!!!!呀!!!!好彩睇到同事子問我買唔買咋,佢幫我落左單~~~!!!!!好彩冇失手原價買左咋!!!!!以後雙十一先買,唔會原價買(好用ge話),想買記得mon住佢fb

 連磁石與spoon一甩

有陣有d似白花油嘅味

\
BYE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







沒有留言:

張貼留言