2017-12-14

買買買買左乜之東京收獲~~~~~

十一月尾時去左河口湖同伊豆浸溫泉
男朋友子應承左比一日我係東京買野…
咁我以SUQQU為座標咁,就揀左涉谷做落腳點!!
戈曰我中午飯都冇食係咁買
喺Forever 21揀特價衫時,真係虛脫咁滯,衫都冇力推出黎睇,哈哈哈哈哈
既然以suqqu為座標,當然第一站跑去suqqu啦!!!我發覺唔記得買ipsa 補妝棒.....佢做眼primer超好用…!!!嗚!!我去間東急冇咩野買,好快就走左

本身我係打算買呢個set,個袋我摸時手感都唔錯,做袋中袋幾好,不過問題係個散粉係超級閃,我就唔太鐘意碎粉係閃,佢仲要閃得好交關,同啲護膚品日文寫似大人女性~ba話用左兩個禮拜左右,我覺得我自己唔算大人女性…兼且好用我都冇錢供養佢地…仲要selfridges冇得賣呢個line喎!!於是乎…我就冇買呢個set啦~ba戈時話配粉底霜就4萬yen

咁我就買其他啦!

買左呢個去黑頭清毛孔gel,o係鼻到按完洗左佢,一星期兩次,得個試字,唔知效果,sf有得賣


 suqqu按摩膏,去日本前前幾日朋友子比我睇的,呢次都有幫佢買,佢買大我買細,大1萬yen細6000yen~未用啊,想比facial姐姐幫我按

試完cover 同velvet,ba話velvet就ok,我唔使cover,買買買,上手真滑~


跟住買左粉霜…揀左002色!!!


頂頂大名睫毛夾 當然要買啊!!


跟住買左絢撫子眼影,其實仲想買另一個,但太多眼影啦!!!!! 好靚呀!!!!


跟住征戰loft同藥妝店,戈間loft好暗,好眼訓搞到

行行下眼睛一亮見到江原道~~~噢~~有人話好用~~但一直唔知買咩色


緋於有得試上臉兒啦~~~~~都幾好用但都未及我而家最鐘意嘅Charlotte tilbury light wonder~~~~~~~~~(到左下午有少少暗左!!!!)


買左one day tatto concealer~買左最淺色諗住打亮下眼,佢感覺幾油潤下,唔乾,但唔見澳門有???


其實澳門有,一直斬冇買,佢超光囉,反面個淺啡色眼線畫眼褶又幾好


臨去時有人話好好用,見到就買左,未開黎用呀!!


moist gel pack,好想開黎用,但未用,都係聽人講幾好用


本黎係男朋友子阿媽話要買呢個牌子嘅臉霜同面霜,男朋友子早一步就買左,咁我就唔使買,我望望下就買左呢兩枝base,而家開左金色用都幾好,唔乾呀~好後忭冇買到眼霜,聽講抗皺超好…嗚嗚嗚!唔做功課就係咁


戈幾個禮拜冇得抖臉兒不似人形係咁出暗瘡,所以發狂買暗瘡膏,開左最低枝黎用,超乾啊~~~~


見到係落妝啫喱,見到呢啲質地就好想買


又係去日本時見到有人話好用呀!!!好得意架,係拍面用黎濕敷架,佢乾時摸係硬架,話濕水變軟就加d要濕敷嘅水落去拍三分鐘喎,我未用呀,但買左黎送比人~~~


o係試試用品時又覺得真係幾快吸收喎,買一枝15ml試下~


cezanne 粉餅~~~好平呀真係~~~買左好多送比人做手信~~~我自己每款買左一個比自己~~~開左藍色黎用,都ok wo!





又一枝搽暗瘡,未用


開左honey味黎用,幾好用~


買完我諗緊早排自己話垃圾枝係咪就係cruel.............


好用,但我明明買左兩枝,唔知點解返黎搵勻得一枝


出左新色,買黎試下


有色喎~包色試下先~~~~~


原來仲買左兩枝唇膏


opera~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~唔使多講啦,不過而家hk sasa都有得賣啦,仲平過日本買添呀!唔知澳門幾時有呢???


之前仲有貨,買枝啡紅色


好好用,不斷買買買買買!!!!

睇落都唔係買左好多野je!!!我個喼都冇爆到!!

bye~~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言