2017-12-10

買買買買買左乜之 Sephora black fri收獲、Play box (nov 2017) 、Selfridges

此時此刻仲爭oral
快啲考完啦!!!

blcak fri時落左兩單Selfridges
得一單到左
另一單仲石沉大海,睇skynet tracking話仲係香港等人接轉黎澳門
都兩個幾三個禮拜,skynet電郵當然係冇人會回覆
唯有同selfridges講啦,佢話幫我跟跟喎
skyney似禾非常承受唔到black friday啲單
睇forum,香港用家都話冇曬消息打電話冇人聽mail冇人覆,sd msg d link全部都係入唔到
順便search時發覺 啲人話轉左skynet後,收到d唇膏成日有小水泡
不過我見戈個blog  條友做selfridges 代購
有啲唔值得同情 呵呵

另外,仲同look fantastic周旋退錢中…麻九煩
收都收唔到貨
叫完填form又問返我第一round問題,跟得有冇再差啲

嘻嘻   Sephora 11月 Play box到左啦!!!!

個袋幾靚

今次有呢堆野

Origins 炭mask,用左啦,幾易塗,易洗,想買貨裝

咁出名嘅摩洛哥堅哥髮油,咁貴我一直唔捨得買,咁大把頭髮成本好高架嘛,用椰子油幾十蚊可以用一年呀!!!!不過椰子油衰在凝固點好低,好似面家啲天氣,我要用指甲刮出黎用,有時唔好耐性就1風筒吹溶佢算,不過收到好開心,可以旅行用,細細枝容易戴

無論色彩同牌子我都冇咩興趣嘅sephora lip gel!!!

marc jacobs mascara 唔係好想開黎用,人生得好少mascara唔會化落下眼圈,覺得呢隻一定唔

好久以前有個贈品係caudalie個sobert 面霜,我係極唔鐘意用,呢隻本黎我見牌子都唔想用,本昔好奇心去tryrty同睇人review,發現好似幾好用,搽左幾日我又覺得唔錯喎,所以去selfridges買左正裝啦,hohoho,二百幾,算平啦真係!!!

鼻敏感嘅我其實真係不宜聞香水,有時噴完setting spray聞到戈啲香味都會打hachi,不過呢隻幾香,但我最想聞係gucci 隻 bloom

以下係Sephora Blacl friday收獲~~~~~~~~

首先就係想買好耐嘅Peter Thomas Roth嘅mask a holic套裝,雖然比Cultbeauty冇折時稅後貴少少,但CB唔比我買丫嘛!!!襯八折係呢到買~~$660~眼膜都有15對,正裝青瓜面膜,其他係中裝~~~~最鐘意沖洗式面膜~~~~

跟住就係SEPHORA 91號散粉掃~~睇YOUTUBE見人用~~大大枝!!!好爽感覺,黎到係呢個包裝,好聰明~~~~淘寶超多化妝掃,勁多YOITUBER推,但礙於衛生問題,一直都唔夠膽買黎用,超平LOR淘寶掃,呢枝都係中國做~~~~翻個十倍價

好搞笑

唔識講幾大,咁大囉


呢包係Thanksgiving買嘅第2單Selfridges,相差一日,前一單去左邊呀你~~~~ 

買左兩盒suqqu 胭脂~~~~一枝回購的too faced spary

有一盒明顯比人拆過囉!!!!!妖!!!!

見唔見呀?見唔見呀?見唔見呀>?????大大條劃痕,屌,懶得退啦!return個人如果咁都return返去好冇品!!!!sf又係!!!唔做qc!!!!!!


suqqu真係好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~滿足


BYE~~~~~~~~~~~~~~~



2 則留言: