2018-01-02

12月雜碎

一年咁又過左去啦!!!!
感覺混混沌沌
下一年我有新目標!!!
十二月尾去左埃及… 身心疲累呀~~~~


呢排好hit嘅懶人火鍋,呢啲癌食,比老母見到實鬧,但我好想食,有好多味,每樣都買左一個2但只係全部都係素菜版,一來買時唔食得肉,二來唔敢食啲肉,呵呵呵

一打開一應俱全~~~~~

發熱包,加水即熱

其實有好多味,但得呢個係唔辣,番茄味

一包粉,煙煙unun好好味

一包菜

教你點煮

至愛嘅木筷子 祟尚不洗碗

一論發滾後,15分鐘後,食得~~~~熱辣辣,佢係唯一唔辣嘅口味,好好味呀~~~~~~~~~~~菜子入味,有好好食嘅薯仔~蓮嘔~~~個川粉真係好好味,正!!!今次再買我買左5盒番茄味,不過食完唔太飽

屌,呢個辣到仆街,我都冇加曬啲湯料,辣死辣死

戈排瘋狂食冒菜,主要因為唔食肉時,呢個最香口,好正,呢間有啲新鮮麵,但好易淋曬~不過呢間好味

酸辣土豆絲飯~~好辣~~~~~媽呀~~~

襯冬至前去還神,一裝香裝得起勁,突然覺得手臂暖暖的~睇一睇已經起火~瘋狂摩打手整熜佢~~~~~件衫第一次著就沒化為灰燼了~~~~好彩隻手冇事~

丫屌~~~~~~~~好嘈呀

有次話illamasqua個胭脂好厚有用整唔完,佢自己跌左出黎呀!!!咁厚呀!!!!用到天慌地老,但今日跌碎左,好傷心!!!!

好好味,瘋狂食mr rich,有次食飯前食左5塊,次後一飲水覺得極飽

呢棵薄荷好搞笑,同事話佢有蟲噴殺蟲水,噴七第日即刻變黑死曬,同事b悉心照料下佢又起死回生,好過癮

照得uv燈多手指黑黑的,如果出去整甲定屋企整都戴返個好啲!!!

冇營養,係咁崩甲

食黎食去,原來第一間食嘅良瓜炒蛋飯已經最好食,苦瓜薄切煎~好味

又長大了

我有冇講過架???我頭髮多又長,一年爛幾個長尾夾,澳門買最大都唔多夠夾,成日右搖加擺咁,終於的起心肝在萬能淘寶買一個貴啲大啲嘅,登登登登~~~~呢個夾好大呀!!!質量仲好好~~~~圍埋葡紙3十幾蚊,ok啦~~~~終於夾得好實啦~~~~~長厚頭髮必備呀!!!!!

可以食肉的第一天,即去食羊腩煲,美味~~~~

中學時屋企附迎有間泰國外賣店,最吸引到我係佢啲蝦係即刻係個魚缸撈上黎即整,同埋最重要係佢個龍眼冰係龍眼乾做,但隨住時間洪流佢都消失唔見左啦~~~~突然幾個月前佢又出現返係屋企附近~~~戈時睇得個名一樣,心諗係咪仲係同一間,到食得肉時返去睇,見到個龍眼冰!!嘩!!係龍眼乾做架!!!再問佢條友,佢話係喎,成間都泰國人,不過個豬頸肉就麻麻地啦,唔係即燒嘅,相信我,全澳門都搵唔到用龍眼乾做嘅龍眼冰,佢比起啲罐頭龍眼糖水冰好飲好多,香好多~

電返個髮

quick個冬蔭公海湯鮮飯真係好好味 終於可以再食~~~~

等睇戲~~~~~好嘈呀啲八婆!!睇戲講野返屋企睇dvd一係包場啦~~~~好自私!!

睇完戲拿拿林去睇at17~~~~~~~好感動

9成9都係fans 我都鐘意左at17十幾年,緋於明白點解啲人會去睇林子祥演唱會,那個年代~~~~~~~~~~~~

臨去搭長途機長途先醒起要買個頸枕~~~~2018一係唔買一買就要買好的~~~~cabeau~~~唔平呀!!!有熊貓公仔~~~開心~~~~不過托得唔錯,幫我在車程機程都訓到下~~~~當然點都唔及訓係到訓啦~~~~~~!!$2xx time square行李部,可以去試下~~~ 

咖啡味可樂~~~~~同事比架~~~~~~好好味呀!!!!!!!多謝佢~~~


朋友子生日,don alfonso真係一裝修就回不去了,懷念以前嘅fine dinning~同樣價錢mo好食啲~


bye~~~~~~~~~~~~~~~~happy new year~~~~~~~~~bom ano novo~~~~~~~~~~~~

2 則留言:

  1. Leonor Greyl 好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次用係夏天,洗完第日好唔舒服,之後冬天用,加上食a酸,洗完第日好靚頭髮,總結,乾性髮質應該適合啲

      刪除