2018-01-05

買買買買買左乜之 遲來的Black Friday Cultbeauty 收獲~~

hi~~~~~~~~aloha~~~~~~~~~Ola~~~~
呢獲係2017年嘅收爐之作~~~~不過2018年先走左去拎~~~
其實仲有幾單,但係ASOS 無聊野黎~~~就不說了~~~

CULTBEAUTY BLACK FRIDAY送張15% OFF嘅折扣卡,但要2017年12月31日之前就用
等左一個月都收唔到,咁我要去旅行啦~~CB都算好
比左個CODE我可以NEXT ORDER用~~~當然好多野都冇折
啲OFFER又唔吸引~~~
咁我又冇咩野買 下次GOODYBAG再買啦~~


買左唔係好多~~~~~因為係下一單先有折嘛~等NI巧久啦~~

買左呢啲,感到震驚BKR水樽係冇包裝,都唔平丫

今次揀左呢兩件  尋日重新用返Leonor Greyl個洗頭水,丫今日頭髮又唔錯喎,快啲襯冬天用曬佢先得!!上次用第日個頭超唔聚財

The Ordinary-Argireline Solution 10% 回購喔,反正係水黎,又平,我會繼續用,用眼真係有排10月用到而家仲有一半多啲

The Ordinary-Alpha Arbutin 2% + HA 唔係搽臉,我用黎搽手,好深色呀我對手,嗚嗚嗚嗚嗚

The Ordinary-Alpha Lipoic Acid 5%  抗氧化......臉兒亮亮  一星期用兩三晚就ok啦!試下囉,呢排皮膚超差~~~~~~~~~又展開a酸之旅,食足一年幾等暗瘡遠離我!!!

Charlotte Tilbury-Airbrush Flawless Finish(Fair)回購呀!!!!!!!用到得返個圈圍住咋!!

Bkr-Taj Teeny Glass Water Bottle 收到時就咁多麈,因為我想買個超細個嘅水樽,又唔差在買玻璃啦,不過學咩人講健康,我o係屋企都都係飲一枝枝啲水,呵呵,不過有時出去做野帶出去同上堂帶去就幾方便,因為工作唔方便比人睇到飲膠樽水,細細枝唔怕太重。呢個係250ML 

Charlotte Tilbury-Matte Revolution-Walk of Shame,好靚呀,太靚啦~~~好想買埋stoned rose,但係a酸再食耐啲個嘴應該會好乾,都係用返opera好啲! 

BYE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言