2018-02-18

1月雜碎

唔係好記得1月做過咩黎
啲相亂曬~~~

去完旅行放左日假~唔知點解一早去左左八佰伴食野,我戈日要做咩呢??咁早出去嘅??

返工梗係要做野。。。。又係到棟篤企,戈到冇人,喺戈到伸展左一陣

食得喜~~~雀仔園林二汶,得閒有啲蒸聖子仔都幾好食

磨菇湯杯麵,唔算好食

喺埃及買嘅洛神花茶呀~~~嘩~~好飲,酸咪咪的~需然只有一泡壽命,都幾抵買,好似圍返幾蚊葡紙,買左十幾盒返黎派,又抵又輕哈哈哈哈哈,我自己都留左幾盒黎飲

可以食肉啦,食海南雞飯做中午

九十後廚房,食齋時已經好想食,但食落又唔算好驚豔,佢個汁好甜,仲有冬天佢又凍食,可能又減低左啲風味,不過啲海鮮幾靚嘅

原裝法國佬整蛋糕,都唔錯

有日中午食亭一亭,佢而家送外賣啦~~~不過男同事當然唔會飽。。。

正面相影到我又肥又矮

抵食呀!雖然雪糕以外嘅伴碟都好難食

食返肉後,我對麥芝蛋飽好有厭惡感,諗起都冇食慾,轉投大家樂懷抱,不過佢個個餐都有肉,好在可以飲中國茶,M記啲熱飲冇樣啱我飲,熱檸茶唔落糖太苦啦!!佢個茶膽啲茶黑色好撚苦!!!

有日去左死啦叫咩名食?都幾過癮,不過啲茶好求其,冇味的,但要錢買架喎。

賀年裝,好得意,但係新年好熱冇著過…

有日去睇軍備講座,中場有茶點食,雞批好好味呀!

不過個講座就好流了

想睇神香業展,綑綁式去左澳門博物館重溫,好正,我最鐘意澳門博物館

又黎啦!!八佰伴百喜亭最好味架啦,不過真係好難搵位!!

最後係我最新養的非洲小朋友,原相佢笑得超開心,祝你快高長大


我覺得我1月應逸有做過其他野TIM,但唔記得LU~~~~~

BYE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言