2018-03-03

2月雜碎

2月特別短~~~所以炸一聲又過左啦~~~
成個2月都好忙 好忙好忙~~~~
因為到我ON CALL~~~~又有幾份急件~~~
太歲來了~~~~接的案子都怪怪der~~~~~~
努力做做做


依然都唔會有順序  呢日易認呀有花 係2月14~~~花

好味,$38咋

叫榮暉 戈幾日唔知點解冇胃口食野 所以同同事SHARE個蒜蓉蛋炒米同炸墨魚餅,加左底超大盒

情人節,收花花


當日去左食石獅~~~美味!!!本來男朋友子係BOOK左永利啲西餐廳食,佢話餐廳戈日要限時段做兩輪,我即刻叫佢取消,改食石獅,情人節已經夠呃錢,仲要限時段,唔係高級餐廳所為,平日去食都唔使咁限住,仲會平啲,當我傻子嗎???

情人節隔兩日到左年初一同男朋友子生日,繼續我地嘅傳統,新年要食炸子雞,可惜我地醒唔起八佰伴年初一係休息,食左門釘,所以去左間油樓食炸子雞,超好彩,唔使等位!

生日當然要有蛋糕子啦~~~~

呢個蛋糕包裝好浮誇

晚上本來計劃食長腳蟹,不過新年變左天價蟹,男朋友子話唔食,咁叫餸啦,呢個桂花炒瑤柱真係超好食,真係順軒招牌菜~~~~

自HHIGH下

新年流流去試新野

其實係為左秘魯可樂而去,啲菜都幾得意嘅,但你話會唔會再去,又真係唔會,折左每個人$300左右

跟住落樓下食埋Janice Wong諗住不試白不試,點知係好難食真係好難食,我以為女主人貴人事忙冇黎所以咁ROUND啦,點解臨比錢時發覺JANICE WONG本尊原來有監場,我完全食唔出每樣野究竟係咩味,蛋糕好有RAW CAKE感覺,真係好難食,超失望。打死我都唔再入去食

臨新年前去左寫揮春~~~~~~

送比朋友子的連生貴子~~~~

好正,發曬毛

由於之後發現狗係沖自己,所以一野碎曬啲狗揮春,叫阿媽寫過比我

公司附近間齋雲吞~好味~


BYE~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言