2018-03-18

買買買買買左乜之 Iherb + Cultbeauty Goodybag 2018 Sping !!

hi~~~~~~aloha~~~ola~~~
節制買野~~~~
買得唔多~~~~
淘左好多整指甲野~~~上癮~~~
終於學識修甲啦~~~~
開心~~~
但係仲有錢o係指甲店,點算???



今次iherb冇買廢物,買曬必須品

Yogi Tea, Woman's Moon Cycle, Caffeine Free, 16 Tea Bags, 1.12 oz (32 g) 飲完啦  再買一盒   之前好凍成日飲茶


Eco-Dent, GentleFloss, Mint, 100 yds (91.44 m) 就黎用曬啦,唔係至愛牙線,至愛係適齒美澎賬牙線,但日日用咁多太唔抵,呢隻就好抵啦! 3十幾蚊有100碼~


Edward & Sons, Not-Chick'n, Natural Bouillon Cubes, 8 Cubes, 9 g Each 湯粒,用黎淥菜食架,咩味都冇曬得返假雞湯味,買黎試下先,我最鐘意食海監蔬菜湯,不過賣曬~~~試下先~~~有時我會飲埋啲湯


Earth's Best, Kidz, Organic Apple Sauce, 6 Containers, 4 oz (113 g) Each  好抵嘅蘋果蓉,久唔久都會食下,都幾酸,幾好啱我食,另外bb頭牌就冇咁好食lu


跟住買左包Karen's Naturals, Just Cranberries, 1.5 oz (42 g),圖下

好酸 好酸 好酸!!!!!!!!

今次有拎貨仔拎 一打開已經隱約聞到啲風油精味道 有啲不安

買左呢啲~

唔多架~~~



一睇個盒咁細 已經有啲不安。。。

因為我係order左呢個Sarah Chapman Instant Miracle Mask~~~~~~

點知佢比左refill我~~~~~~~好彩我立即睇,都冇蝕到,唔用個杯去買第個杯用囉~~~~好想快啲用~~~~~~


回購-Sarah Chapman Age-Repair Serum~全因比verso平,使用感又唔錯,雖然我可能永遠唔知有冇效.。。。

Caudalie Beauty Elixir 純粹係湊數 發現包裹傳出黎嘅風油精味係佢,但又唔見佢漏喎

登登登登 懶得抹塵 又係Kevyn Aucoin ~~~~~ 

Kevyn Aucoin The Pure Powder Glow Helena,自從佢個陰影粉後,我就心思思想買佢啲野,加上我心愛嘅illamasqua 胭脂自己粉碎左,好傷心,我最鐘意嘅胭脂,持久度無敵!!!!!!!!跌碎左後,咁啱有CB GOODYBAG,於是喺KA同charlotte tilbury個胭脂諗左好耐好耐好耐後,我揀左KA~~~~又係KA色中揀左好耐揀左HELENA,不過唔好意思,呢到唔包冇色差,哈哈哈哈哈,尋日拎今日即刻用~~~~自然der~~~~

今次買CB當然係因為有GOODYBAG~~~~~~~~~~~~~~~~~

咁樣 Cultbeauty 啲袋都幾厚實

倒曬出黎係咁

Dr Dennis Gross Alpha Beta Extra Strength Daily Peel 我本身已剝有一set呢個sample未用。。。嗚嗚嗚嗚嗚,我食A酸後都好少用酸類野。。要襯呢年幾用曬啲油

EMMA HARDIE Moringa Cleansing Balm with Cleansing Cloth~收到時漏左啲出黎,應該中途溶左,如果送去非洲收到時應該已經漏曬~~~~

送都冇人要嘅ICONIC LONDON LASHES


Apa Beauty  
Apa Tooth Gloss 唔知咩黎 應白啲牙掛 睇網站係咁用:Apply straight to teeth and give us your best grin 

Philip Kingsley Elasticizer 以我理解就係洗頭前嘅焗油


Kate Somerville  

ExfoliKate Intensive Exfoliating Treatment 煥膚面膜 ,得閒試下先

ByTerry  Baume de Rose ~~~~looking forward~~~~

DNA Renewal DNA Eye Balm 好傷心,之前先買左DNA Eyebalm 送左貨裝EYE CREAM,而家GOODYBAG又送貨裝  哭聲震天  我而家有3枝DNA 眼霜!!!幾時先用得完!!!


GOLDFADEN MD SKIN BALANCING MASK 真係唔送唔會知CB有咩牌子賣緊,因為跟本唔會買

HUDA BEAUTY 3D HIGHLIGHT PALETTE 嘩~~~VERY GENEROUS~~~不用買HIGHLIGHT啦~~~~~

BRIOGEO DEEP CONDITIONING HAIR CAP SYSTEM 又係啲送先用買嘅野

TOO FACED Better Than Sex Mascara,今日睇OH EMMA話好用,聽日放膽試下,我本身有枝未開 :後記:垃圾!!出左兩個鐘街都冇就溶!垃圾!TRASH!!!! é LISO!!!!!!!世界頭幾大語言發洩,全世界都唔好買,妖,垃圾!!!!!!!


3 Deep Cell Renewal Micro-Resurfacing Cleanser  3 Deep Cell Renewal Micro-Resurfacing Cleanser 我諗用呢啲洗臉吊命好耐都唔使買洗臉 我好想買DermaloicaE洗臉…!!!

Sarah Chapman Overnight Facial 成日記錯佢叫samantha chapman,原本枝都未用完,如果懶單用到佢,過多妁個鐘會覺得乾,真係唔可以懶!!!


Lime Crime Diamond Crushers 要幾多勇氣會先會揸到成嘴閃粉出街 



Jouer Rose Gold Powder Highlighter~~~~~好彩之前冇買



bye~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言