2018-04-13

買買買買買左乜之洗掃神器~~~~~~~~~~~

好憎洗掃 一黎懶 二黎煩
洗到手腕炎都似
仲有澳門周不時咁潮濕洗完都唔知幾時先乾
但你日日化妝冇理由一世唔洗掃
周不時會喺INSTAGRAM睇到啲廣告
見到洗掃神器心動動
當然唔會喺戈啲地方買
自己淘寶仲實際啦
於是買左呢個

好似9十幾100人仔左右,個盒四正,但冇用的,黎手掉

完成圖:係咁架,仲有個洗掃碗懶得影,一舊舊黑色TUBE係裝落中間舊野到用黎啜實啲掃

用個胭脂掃試下水溫

未洗特寫

我啲掃都係CHEAP CHEAP纖維掃,所以求其用唔用嘅洗面洗就算~~~~~呢個碗就佢係個碗啦,加水度要唔過掃末端,唔係好快玩完,之後要做就係按個制~~~~佢開始瘋狂高訓轉洗洗洗洗洗,跟住我就過水再洗一兩次,都係按個製而已

洗完,滴曬水,冇神器下就係惡夢開始,又係爽乾又要風乾,等到蚊訓,你估成日有替換掃咩!!!!

但而家我只須要再按一次,佢就會瘋狂轉乾(當然實際我都係隊返入個碗到等啲水噴返曬落碗到),純粹影黎睇佢轉得幾美妙,好HIGH

完美圓形

ER..之後就會都七八成乾,我會倒吊佢乾架啦~~~~~~~~~太好用了快啲買~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~唔使五十腕~~~~~慳水又慳力~~~~不過有樣衰就係佢用電池~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我問佢幾時出USB差電款~~~~佢話幾個月吧~~~唔知佢吹水定真~~~~~~~~~~快啲買~~~~~~~~


BYE~~~~~~~~~


4 則留言: