2018-04-14

買買買買買左乜之Sephora Subscription bag x2 , Iherb , 英國愛爾蘭收獲~~~

hi~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日要返工鳥(打到呢到時)
哭哭啼啼的~~~~~~~~~~~~~~~



一口氣拎左兩個Sephora Subscription Bag

第一個

amila soul food nourishing mask  包裝唔錯,一包過,適合去旅行用

SUPERGOOP! Defense Refresh Setting Mist Broad Spectrum SPF 50 好細枝架咋!得閒吱下睇下好唔好用



KORRES Greek Yoghurt Foaming Cream Cleanser 好想聞下陣味,都話唔使買洗臉啦!!


IGK Mistress Hydrating Hair Balm 試下先!!!!我頭髮已經長過胸啦,到達新長度,真係駁尾時不時都容易打結,要好好呵護佢,去旅行冇帶tangleteezer同髮尾油同fino會死,有日住左間劏房唔記得帶fino出去洗頭,十萬個後悔,又唔想出返去,戈日梳頭梳左超耐


STILA Stay All Day® Waterproof Liquid Eye Liner 感覺都係會溶


到第二個~

呢個有返香水~


BELIF Moisturizing Eye Bomb 5ml for 眼都有排用wo??? 送比人先



FRESH Sugar Lip Treatment Sunscreen SPF 15 以前有幾枝 都唔錯嘅 不過太細枝唔好渣手,有次渣斷左肘9覺細枝好脆弱,但幾好用~


FARMACY Green Clean Makeup Meltaway Cleansing Balm with Echinacea GreenEnvy™ 真係冇心機用balm 送比人先


SEPHORA COLLECTION Rouge Matte Lipstick 上sephora 見好多色冇貨wo,好用架?麻麻地用matte


LAURA MERCIER Caviar Stick Eye Colour~~~~~~~~查返正裝都幾貴要29蚊美金,今日用左一次幾順滑,不過唔知耐左仲易唔易出色呢?用過幾個牌子用用下會搽極都冇色


CHLOÉ Chloé Eau de Parfum香香的~~~ 已叫代購買一枝




旅行期間ODER左IHERB~~~~~~不過佢比我快到澳門~~~

TAMPAX PEARL JUMBO裝TAMPON,落ORDER就因為佢啦~~~~一盒有齊SIZE~~~不過我另外會再買S+,用黎頭一兩日同夜晚用,咁就一定唔怕漏啦,我覺得都幾好用,其實都冇咩分別,不過呢個抵買,其他就唔抵啦,我會喺澳門落區買返,喺英國見到TAMPON好平,一度想掃貨,但諗諗下個GIP冇位,又R位,算數

MANGOSTEEN 買完發現唔係吳承俊推嘅牌子,不過照食

NOW APPLE PECTIN 無限回購,因為我懶~去旅行時早晚各食兩粒,竟然日日有屎ALL,都唔知幾多十年冇試過,不過去旅行時作息超好,日日早點半訓七八點起身,搞到返澳門一起身即感到久違好起身好攰好眼訓唔想起身嘅感覺

ELF LIP COLOR REMOVER貪得意,冇咩用

ELF POR REFINING BRUSH AND MASK TOOL 見KL話好用,咁啱買左SARAH CHAPMAN個軟膜嘛,當然要萬事俱備啦

打開先知原來有邊係毛擦黎,我有FOREO,唔使用啦

題外話:代購左枝KAT VON D 眼線液筆~~今日用~~~~~~~~~~~~~唔甩~~~~~~OH YEAH,澳門買MOTE LINER太難了!!!!!!!

題外話2:呢啲係飛機收獲,我唔係想買呢個NARS SET,佢比錯左我,佢比個NARS盒我又以為係…嗚嗚嗚,好彩冇收錯錢咋!!!欲哭無淚,我想買戈一SET係貨裝胭脂+VELVET DOLCE VIDA+CONCEALER + 迷你掃子,想哭,而家要上DF買返枝CONCEALER平衡下,冷色系眼影都唔O岩我用.............嗚,哭聲震天 ,另外係SKII 個OVER NIGHT MIRACLE MASK,睇個樣已經好想買,不過唔使去八佰伴都知比人買曬冇貨啦實,見機上兩件美妝八五折,仲唔狗衝???不過原價6百幾,都幾貴~

一個轉身去到我喺英國愛爾蘭買左乜,呢到得護膚品同美妝,其他都唔會講LU,其實去到都冇咩想特別買,一黎有稅唔想搞退稅,同而家上網都買到唔想托返黎,去左SELFRIDGES潮聖,不過同住男朋友子一齊唔多想慢慢睇,所以SELFRIDGES空手而回~~不過內心都幾興奮~~~~~~~呢SET野抵呀!!!我喺愛爾蘭行完小山經過啲街圬藥房寫住買兩年LRP送你見到左邊盒FREE GIFT呀,本身LRP已經平好多,基本都係十幾歐同鎊,立即九秒九衝入去買,點計都抵啦,買左安心霜同安心OVERNIGHT~~~

另外之前喺BOOTS第二件半價所以再買左OVERNIGHT同SERUM

行極都冇野好買,買枝RIMMEL唇膏

上嘴都唔錯!!!

喺LUTON機場飛去愛爾蘭時喺禁區買,個機場冇人架喎,但一入禁區兩個世界,滿滿的人~~~~~~呢個SMASHBOX PHOTO FINISH PRIMERIZER之前SEPHORA SUBSCRIPTION BAG用過,幾好~~~~~~~~買~~~~~~~~

當然要買埋明星產品- FOUNDATION PRIMER~~~但我覺得冇想像中咁好用~~~唔通我毛孔太大填唔平~~~~~~~~~~~~~~~~~???

亂買野最佳之選 潤唇膏,對CARMEX好失望~~~~~~~有色潤唇膏做得唔好~~~~上嘴唔勻!!!!!!但佢ORIGINAL戈隻係超好用超好用超好用,即係中間戈枝,十年前屈仔賣成差不多50蚊枝架!!!!!!賺傻了,不過IHERB買最平,我只是昏了腦。

一睇就知買到冇野好買,但幾好用喎,好似GHD SELFRIDGES新上架個夾,但GHD成90蚊/4,我搽臉化妝要夾起啲蔭,成日睇片見到唔使夾蔭,唔怕LUP架咩???

MAKEUP REVOLUTION 眼影盤 有兩盒是送給朋友子的!!!,都可能送曬,我自己鐘意用小小盒眼影唔使諗點襯嘛,又冇大雙眼皮玩妝,幾平,七鎊左右,不過好多產品同其他牌子好似

MAYBELLINE FIT ME MATT+ PORELESS睇婊姐話好用補妝用,送比朋友子的

SLEEK~~~~~~I-DIVINE~~~以前買FEELUNIQUE時成日都想買呢個牌子,呢盒送比朋友子的~~~



BYE~~~~~~~~~~~~~~~`





沒有留言:

張貼留言